Muita jotka tuskastuvat vaatekaappinsa sisältöön?
Pienen vauvan kanssa ei pääse kunnolla shoppailemaan ja muutenkin tuntuu, että vaatteet ovat niin epäsopivia imetykseen. Sekä onnistun aina ostamaan jotain sellaista, mikä ei istu kunnolla tai on muuten tosi tylsä. Muita kohtalotovereita?
Kommentit (3)
Kaapit täynnä ihmeellisiä riepuja. Kaikki vaatteet joko kutistuu pesussa ihme kittanoiksi tai venahtaa teltoiksi. En osaa ostaa ilmeisesti kunnon vaatteita ollenkaan, vaikken mitään halpisvaatteita ostakaan. Tarvisin varmaan jonkun tyylikonsultin vaateostoksille. Olen vielä vähän pyöreä (no, okei sanotaan suoraan lihava olen) ja hyvän näkösiä vaatteita siksikin vaikea löytää. Tunikoita on paljon isojakin kokoja,mut ne saa mut näyttämään siltä ett olisin viimeisilläni raskaana. Huoh!
vaikka olen muuten hoikka, joten se ahdistaa vielä enemmän. Toiset vaatteet olisivat sopivia, mutta maha näyttää sika törkeältä. Ja sitten kun menee kauppaan niin tulee ahdistus, kun muutama vaate ei käy ja kotiin. Netin kautta olisi helpompi tilata, mutat sitten käy usein niin että ottaa vaatteen vaikka se ei olisikaan niin sopiva kun ei viitsi palauttaa
ap
Lapset on jo isoja ja tota ongelmaa ei ole että en vaatekaupoille pääsisi, pääsen ja käynkin. Mulla on paljon vaatteita, silti tuntuu että käytän melkein aina niitä samoja ja kun pitää lähteä johonkin mihin pukeutua vähän paremmin, niin tuntuu että mitään kivaa ja hyvännäköistä ei kaapista löydy.
Mä olen hoikka ja vaatekoko on pysynyt vuodesta toiseen samana, koko-ongelmia ei vaatteiden kanssa ole.