Kysymys Smartball-käyttäjille
Hommasin kuulat, mutta ilmeisesti paikat tosiaan tarvii treenausta koska eihän ne pysy sisällä kuin hetken! Oon kyllä googlettanut aiheesta, mutta mistään ei ole käynyt selville kuinka kauan kuuliin pitää totutella ja treeniä päivittäin tehdä, että ne alkaa pysymään paremmin sisällä? Meinaa usko loppua, kun en pääse edes vessasta sohvalle ilman, että ne valahtaa alas.. Aion kyllä sinnikkäästi päivittäin käyttää niitä, mutta antakaa nyt jotain toivoa, kuinka kauan menee että ne pysyy sen verran sisällä että voi alkaa jo jotain kotiaskareita samalla puuhastelemaan..
Kommentit (2)
Itselläni sama tilanne molempien synnytysten jälkeen. Kuulat (myös smartballs) eivät tahtoneet pysyä ollenkaan siellä paikoillaan . Muutamassa viikossa homma lähti sujumaan, ja sitten tuloksia on kiva seurata päivittäin.
Nyt 2v. tokan synnytyksestä nämä kuulat voin jättää huoletta sisääni moneksikin tunniksi. Treenaus jatkuu edelleen.
Onko sulla varmasti nimenomaan ne smartballsit? Mä ostin ne pari vk sit ja ne on ihan järkyttävän isot! En saa tungettua niitä edes sisälle ja sit kun vaivalla saan niin sattuu vaan niin et pakko ottaa pois. Onko niitä pienempiä vai vaan tuota yhtä kokoa? Minkä kokoset ap sun on? Oon ihan pihalla. Ei kai siinä auta muu kun kärsivällinen treeni jos ei pysy sisällä. Vaikka ensin ilman palloja niitä harjoitusliikkeitä ja sit pallot kehiin ku pysyy sisällä..