Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko martinalla pyllyimplantit?

Vierailija
29.01.2010 |

näytti siltä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankut niin löysiltä että taitaa olla valahtaneet implantit jos sellaiset on. karmea pylly ainakin siinä mustassa asussa.

Vierailija
2/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mammoja kaihertaa tuo Martina... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuvaa jossa martinalla musta asu ja sitä pyllykuvaa. voisko oikeasti olla kamalampaa pyllyä ihmisellä vai onko kuva jotenkin vääristynyt?

mua ei kaiherra mikään, mikä kaihertais? sinua taitaa kaihertaa jos tuollainen tulee mieleenkään.

Vierailija
4/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuvaa jossa martinalla musta asu ja sitä pyllykuvaa. voisko oikeasti olla kamalampaa pyllyä ihmisellä vai onko kuva jotenkin vääristynyt? mua ei kaiherra mikään, mikä kaihertais? sinua taitaa kaihertaa jos tuollainen tulee mieleenkään.

Vierailija
5/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuvaa jossa martinalla musta asu ja sitä pyllykuvaa. voisko oikeasti olla kamalampaa pyllyä ihmisellä vai onko kuva jotenkin vääristynyt?

mua ei kaiherra mikään, mikä kaihertais? sinua taitaa kaihertaa jos tuollainen tulee mieleenkään.

Vierailija
6/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä jakson loppupuolella sivuprofiilissa? mietin, että miten saa treenattua tommoset pallot- pakko olla implantit. musta se näytti hyvältä, treenaan itsekin pyllyä hulluna.

Vierailija
7/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on yhtä implanttia koko nainen.. vai liekö nainen ollenkaan =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi