G: Mitä teet mieheltäsi salaa?
Minä syön siirappia suoraan purkista, jos makeanhimo iskee. Ja siis salaan tämän mieheltäni. :)
Kommentit (18)
...vaikka tiedän ettei pitäisi...
En siitä tavastani pidä, mutta teen sen jotenkin kai kohteliaisuuttani.
Mieheni tietää tyypin, eikä tykkää ollenkaan että ko. henkilö "jahtaa" minua. Itsellenikin se on vähän ahdistavaa...Mutta jotenkin kuitenkin tuntuu myös harmittomalta.
Ostin muutama viikko sitten geishakuulat ja käytän niitä miehen tietämättä. Aluksi vain lyhyitä aikoja mutta eilen ne olivat aamusta ihan iltaan asti sisuksissani. Tarkoitus saada tiukempi pimpsa.
joskus "omaa kivaa", vaikka tuskin se miestä haittais, jos kertoisin, tulisi varmaan katselemaan =D
Ykköstyypin diabeetikko saa nykyään syödä maltillisesti herkkujakin, kunhan huolehtii, että lyhytkestoista insuliinia tulee pistettyä tarpeeksi.
Ei mun sitä tarvitsisi salaa tehdä, mutta silti teen.
Juon myös olutta tai viiniä salaa.
Ja joskus harvoin laiskottelen "salaa" ja esitän ahkeraa, kun mies tulee kotiin :) Mieskin tekee tätä salaa ;D
käytän jääkaapin kurkkua seksuaalisesti hyväksi. Myöhemmin illalla katselen kun mieheni syö sitä hyvällä ruokahalulla.
käytän jääkaapin kurkkua seksuaalisesti hyväksi. Myöhemmin illalla katselen kun mieheni syö sitä hyvällä ruokahalulla.
No, tuskin mies siitä pahastuisi... kiihottuisi varmaan jos tietäsi ;)
En muuten tekisi sitä salaa mutta mieheni ei voi sairautensa takia niitä syödä vaikka mieli tekisi enkä tahdo mässätä hänen edessään.
En muuten tekisi sitä salaa mutta mieheni ei voi sairautensa takia niitä syödä vaikka mieli tekisi enkä tahdo mässätä hänen edessään.
Mikä sairaus estää moisen?
-ekana tuli mieleen DM = diabetes mellitus jonka johdosta minun mieheni syö minulta salaa vastaavia.
kaupungin nettikameralla.
Luen mitä hän on kirjoittanut av-palstalle otsikkoon jäävän tekstin perusteella ja vastailen hänelle ilkeästi.
Poltan myöskin tupakkaa häneltä salaa jo 4 vuoden ajan eikä huomaa mitään. Juon joskus viskiäkin ja syön kermakakkua. Sitten kyynelehdin hänen olkapäätä vasten " miksen laihdu koskaan"!
(noh, puolisalaa, en siis vakituisesti mutta joskus), käyn av:lla. Nää nyt tuli ekana mieleen.
Juuri äsken esim. videota. Tyydytän itseäni samalla klitorista hieromalla. Mies ja lapset nukkuu yläkerrassa.
Nimimerkillä ei kunnon seksiä 2.5 vuoteen.