Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on varaa ostaa KANNUSTALO?... Kuvitteleeko

Vierailija
28.01.2010 |

joku, et ne on todella laadukkaita?!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saman verran kuin muilla vastaavilla. Useat Kannustalot ovat todella isoja esim. Kastelliin verrattuna. Koko tietenkin lisää hintaa.

Lisäksi Kannustaloissa on runsaasti koristeita, joiden tekemiseen menee aikaa. Jos ne tekee itse, ei hinta nouse. Jos teettää, niin johan alkaa maksamaan. Tosin nuo koristeet ovat erittäin olennainen osa Kannustalojen tyyliä.

Upeita ovat. En vain malta odottaa että oma olisi muuttovalmiina. Tulee tilaa ja näköä, kokoakin ihan riittävästi. Hintaa... joo, suunilleen saman verran kuin Kastellin vastaava (mutta Paljon upeampi!!!).

Vierailija
2/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taloa rakensimme ja eri paketteja vertailimme, niin tuli mm. todettua, että ihan yhtä paljon ne muutkin talos maksaa JOS niihin ottaa ne kaikki "herkut", jotka Kannustaloissa on valmiina. Muiden halvempi hinta tulee siis pääasiassa siitä, mitä niistä puuttuu verrattuna Kannustaloon.

Tuo suomalainen puutalotyyli ei ylipäänsä vain ole meidän makuun, mutta jos olisi niin Kannustalo olisi varmaan ihan varteenotettava vaihtoehto ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen harkkotalojen ystävä.

Vierailija
4/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi kohtuullisen paljon, kun tehtiin tavallista isompi talo, mutta ei ole mitään valittamista.

Talotehtaan ja edustajan kanssa kaikki sujui ongelmitta.

Talo kehtaa esitellä naapureillekin..heh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän