Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon abortin tekeminen maksaa??

Vierailija
28.01.2010 |

Saatan olla raskaana,ja haluan abortin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 19-wee ja luulen olevani raskaana. miten kerron tämän äidille?? ja mitä kannataisi tehdä??? raskaus ol,isi jo 4kk ja aborttia ei voi tehdä enää....... auttakaa minua.

Vierailija
2/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 19-wee ja luulen olevani raskaana. miten kerron tämän äidille?? ja mitä kannataisi tehdä??? raskaus ol,isi jo 4kk ja aborttia ei voi tehdä enää....... auttakaa minua.

Sinun on nyt vain kestettävä!

Oletko edes käynyt neuvolassa?

Sano, että tämä on provo!!!!!

Ei helevettti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten minä tein aikoinaan tuon ikäisenä. Pidin salassa raskauden (helppoa, kun asui toisessa kaupungissa), synnytin vauvan ja annoin adoptioon. Ja tänä päivänäkään perheeni ei tuosta tiedä eikä tarvitsekaan.

Vierailija
4/14 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenavaa 18 vuotta. Ja nykyään kun ne jää nurkkiin roikkumaan vielä senkin jälkeen.

Vierailija
5/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla menet ja pääset iltapäivällä pois. Eli ei maksa juuri mitään, ehkä n. 30 euroa.

Vierailija
6/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne anna vain jonku tabletin jos raskaus vasta alussa,ja sit vaan tulee tavallista suuremmat menkat

Vierailija
8/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensimmäisen pillerin otat paikan päällä ja toisen saat mukaasi kotiin eli siellä ei tosiaan tarvitse olla puolta tuntia pidempään. Onkin huomattavasti mukavampaa olla kotona kuin maata siellä sairaalassa :-(

Lasku oli reilu 30 e.

Vierailija
9/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tää homma menee niinkun yleensä, teit ison virheen tulla täältä kyselemään apua..

mutta itse asiaan...

itselläni abortti tuli maksamaan vähän reilun 100. lääkkeellinen abortti oli siis, kaavintaa ei jouduttu tekemään. ylimääräset kustannukset tulivat siitä että tuli monia mutkia matkaan ja jouduin olemaan sairaalassa lähemmäs viikon. keskeytys ei meinannut millään käynnistyä vaikka lääkkeitä annettiin jatkuvasti lisää.

täällä meillä päin ei ainenkaan saa lähteä kotiin kun vasta sitten kun kohtu on todettu tyhjäksi. alunperin mun piti aamulla mennä 8 sairaalaan ja päästä iltapäivällä pois, eli tuo on normaali käytäntö.

eli muista varautua ongelmiin, niitä esiintyy todella monilla. läheltä meni etten leikkaukseen joutunut. että ei se abortti ole niin helppo juttu mitä ehkä annetaan ymmärtää. itse en enää koskaan lähtisi sellaiseen hommaan mukaan...

mutta tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
10/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti käytännöt sitten vaihtelevat sairaaloiden välillä.

Vierailija
11/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti juu vaihtelee..tuttavani teki samoihin aikoihin abortin, eri paikkakunnalla tosin. tilanteemme oli sama, kumpikaan meistä ei ollut synnyttänyt yms.. hän kuitenkin sai lääkkeet kotiin mukaan, sairaalaan piti mennä vaan siinä tapauksessa että tulisi ongelmia, ja sitten tietysti jälkitarkastukseen. kotona piti olla joku tukena koko keskeytyksen ajan.

luulisi että käytännöt olisivat samoja joka paikassa mutta eipä näköjään ole...

Vierailija
12/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkia ongelmia voi tulla, en edes olisi suostunut lähteä kotiin, vaikka sellainen vaihtoehto olisikin annettu..

ei olisi ollut kovin mukava siivota joka paikasta veriä pois, kivut olisivat olleet täysin sietämättömiä (sairaalassa sain tipan kautta kipulääkkeen, suun kautta otetut eivät auttaneet, kivut olivat sitä luokkaa että pyörryin). muutenkin oli paljon turvallisempaa olla ammattitaitoisten silmien alla kuin kotona tietämättömänä mitä seuraavaksi tapahtuu...

Vierailija
13/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis synnyttänyt nainen,jos sillä on oikeasti jotain merkitystä keskeytyksen tekemisessä.

-ap-

Vierailija
14/14 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetään nämä tiedot 2020-luvulle. Tarvitset valtuutetulta lääkäriltä AB1-lausunnon (tutkii ensiksi sun kohdun ja toteaa monennella kuulla olet ja muut henk. koht. Tiedot täytetään. Voit saada terveyskeskuksesta lähetteen, mutta nopeimmin pääset yksityisen kautta (jo seuraavalle päivälle), mutta tuo käynti maksaa n. +300€. Terveyskeskuksessa normikäyntimaksu x 2. Joka tapauksessa, saat sitten lähetteen Naistenklinikalle, jossa tehdään uusintakatsastukset ja joudut täyttämään kasan papereita. Jos raskausviikkoa kulunut alle 9-10 saat 1 lääkkeen jo siellä, ja mukaasi 4 muuta, jotka laitat ohjeiden mukaisesti emättimeen kotona parin päivän päästä. Kipu on kuin synnytys, kun supistukset alkavat. Saat ehkä 3 päivää sairauslomaa. Verta tulee yleensä paljon ja kipulääkettä pitää olla kotona + aikuinen tukihenkilö. Verenvuoto kestänee viikkoja ja sen jälkeen menet jälkitarkastukseen (verikoe) katsomaan onnistuuko lääkkeellinen raskauden keskeytys vai pitääkö mennä kaavintaan, joka tietysti maksaa enemmän (sinut nukutetaan sairaalassa ja raskausmateriaali poistetaan lääkärin toimesta). Tsemppiä! Itselläni abortti ilman kaavintaa maksoi 345€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi