Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rintakumin käyttö yleistä?

Vierailija
28.01.2010 |

Itse en ole tarvinut enkä tunne ketään kuka olisi käyttänyt, mutta onkohan rintakumin tarve kovin yleistä / todennäköistä että sitä tarvitsee? Teen nimittäin "äitiyspakkausta" meksikossa asuvalle ystävälleni, joka ei osaa paikallista kieltä tai jolla ei ole yhtään tuttavaa siellä ja kun he saavat nyt ensimmäisen vauvansa, haluaisin helpottaa vähän alkua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosi kätevä ja vauva pääsi hyvin sillä alkuun. Jätin sen sitten jossain vaiheessa pois.

Vierailija
2/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ei koskaan oppinut oikeata imuotetta. Aina piti imettää rintakumin kanssa. Tuttavapiirissä on muitakin, jotka ovat tarvinneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jouduin käyttämään ekan kuukaden ajan, kun vauva ei saanut matalista rinnanpäistä otetta. Muutamalla tutulla sama juttu.

Vierailija
4/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun iho tottui kovaan kulutukseen, ei enää tarvinnut kumeja.

Vierailija
5/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä tätä tuttavalle tekemääni lahjaa varten ,että olisiko rintakumi hyvä valinta ihan oikeaan äitiyspakkaukseen? Olisiko sillä ehkä enemmän käyttöä kuin vaikkapa liukuvoiteella, jota en kyllä itse ole koskaan joutunut käyttämään ( neljä synnytystä).

ap

Vierailija
6/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä tätä tuttavalle tekemääni lahjaa varten ,että olisiko rintakumi hyvä valinta ihan oikeaan äitiyspakkaukseen? Olisiko sillä ehkä enemmän käyttöä kuin vaikkapa liukuvoiteella, jota en kyllä itse ole koskaan joutunut käyttämään ( neljä synnytystä).

ap

kun siitä voi oikeasti olla iso apu imetyksen alussa.

Ainakin sille olisi varmasti enemmän käyttöä kuin sille naisten kondomille, joka oli ainakin 2008 äp:ssa :D

-5

Vierailija
7/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. nro 2

Vierailija
8/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin rintakumia, koska rintani ovat aika "pienet". Maito teki niistä vielä erityisen pinkeät ja kun tähän yhtälöön lisätään vielä pienet nännit, niin tyttömme ei vaan saanut niistä kunnon otetta vaikka miten yritti. Imuote ja imuteho oli kaikin puolin kunnossa, mutta rinnat "väärät" imettämiseen.

Rintakumi toimi mainiosti. Harmi, etten tajunnut ottaa sellaista jo synnytykseen= sairaalaan mukaan.