Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettavasta olosta ennen synnytystä..

Vierailija
28.01.2010 |

Limatulppa lähti tiistaiaamuna ja eilisillasta lähtien oksettava ja etova olo.. Silloin tällöin supistelee, muttei pahemmin, lähinnä kivuttomia supistuksia. Kuinka monella tätä etomista ollut synnytyksen alkajaisiksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista kun synnytin, niin piiiiiiiitkän avautumisvaiheen alussa oli tosi huono olo, oksensin kaikki ruuat ja juomat ulos. JOtenkin se supistusten kipu (joka ei siinä vaiheessa edes ollut kova, kuten sain myöh. havaita...) purkautui huonona olona.

Toisella kertaa sama juttu, mutta oksensin vain kerran kun olin ottanut opikseni enkä juonukaan sen ekan kokeilun jälkeen mitään.

Kolmannella ei kerenny enää edes yrjöileen... =0)

Vierailija
2/5 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin jo lähes 4 cm auki, en voinut kotona syödä aamupalaa ennen sairaalaan lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova olo alkoi lapsivesien mennessä. Lapsi syntyi tästä 4 tunnin kuluttua ja tuona aikana kerkesin oksentaa kaiken ulos. Kyllä AP teidän nyytti taitaa kohta olla tuloillaan :)

Vierailija
4/5 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen H-hetkeä- minulla kahdessa edellisessä raskaudessa oon saanut istua vessassa vesien menon jälkeen, elimistö tyhjesi itse itsensä siis- molemmista päistä:0

yksilöllistä sanoisin

Vierailija
5/5 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä, niin ummella olen koko raskausajan ollut ja koko ponnistusvaihe kauhistuttaa sen takia.. No nyt ne vähäisetkin nipistelyt laantui eikä oikesataan oksetakkaan enää.. Pöh!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi