mitä mieltä tästä tapetista?
olen ajatellut makuuhuoneen yhteen seinään! eli eco velvet 2602, googleta ja kerro mielipiteesi:) kiitos.
Kommentit (43)
oih tykkään, joulukuussa rempattiin makkari ja juuri tuota magnoliaa päätyseinään, on tosi kaunis:) eli mielestäni oikea valinta!
te hyihyttelijät ja rumaksi haukkujat että minkä tyylisistä te tykkäätte itse? laittakaa linkkejä!
on kamala mummotapetti... yök!
miksi et ap tykännytkään alkuperäisestä ideastasi? täällä tulleiden lynkkausten takia vai?
te hyihyttelijät ja rumaksi haukkujat että minkä tyylisistä te tykkäätte itse? laittakaa linkkejä!
mutta värit liian tummat, itse tukkään vaaleammista ja sirommista kuvituksista.
t.hyihyi-tyyppi 40 =)
kiitos, 41:) on kyllä munkin silmään tosi kiva, olen tyytyväinen.
olitkohan 44 joka kysyit miksi hylkäsin sen econ...? siinä vaiheessa siis kun aura laittoi kuvan jossa sitä on laajasti seinässä menetin makuni, koska lehtiä aivan liian tiuhassa... tosi rauhaton, ainakin makkariin. Ja kaupassa kun sitä oli, en tykännyt enää senkään vertaa, koska lehdet oli samettia. Eli ei "lynkkaus" vaikuttanut;) sitä paitsi nehän oli mielipiteitä, ja mun mielestä tosi kiva oli kuulla monen mielipide, on aina kiva jakaa "ajatuksiaan" ja ideoita sisustuksen kanssa...
ap.
...muttamä kyllä tykkäsin ihan siitä turkoosi-ruskeastakin, just yks seinä sitä ja muut yksvärisiä.
Tämä teidän uusi versio kuullostaa todella hyvältä:)
Itsekin olemme juuri tapetoineet isokuvioisella tapetilla olohuoneen yhden seinään ja yksivärisellä päätyseinät, lastenhuoneissa toistuu vähän myös tämä"efekti-seinä" homma, I Like:))
Meillä on magnoliaa myös, mutta värinä se sinipohjainen vaalein kukin ja ruskein kukanoksin. Sitä yhdellä seinällä ja muut seinät vaaleat. Muut värit huoneessa on valkoinen ja himppunen ruskeaa. Tykätään edelleen.
Ja tämä siis vain minun mielipiteeni. Jos sinua miellyttää, niin laita ihmeessä!
http://www.interiors-europe.co.uk/catalog/collections.php?cPath=25_345
Siis tuo ruskea-turkoosi -väriyhdistelmä.
Itse en tykkää, näyttää jotenkin tunkkaiselta. Riippuu tietenkin täysin muusta sisustuksesta, joten vaikea sanoa mielipidettä!
En itse tuota kuitenkaan valitsisi kun maailma on upeita tapetteja pullollaan. Mutta siis ihan ok.
voi olla hyvin että turkoosi ruskea on out, mutta mä itse tykkään hirveesti ja siksi laitan niin:) ostimme sitten kuitenkin borås linne magnolia tapetin, todella nätti, en osaa linkittää... turkoosi tapetti jossa ruskea/valkoisia magnolioita. Sitä siis efekti seinään ja muut seinät maalataan vaalea nougat.
ap.