Jani Sievinen rakennuttaa Älvsbytalon!
Kommentit (33)
Aika moni rakentaa itse näitä talopaketteja, koska siten saa halvemmalla. Mutta entäs ne, jotka eivät ehdi tai osaa rakentaa. Heidän synti on sitten tyytyä näihin älväreihin, jotka todellisuudessa tulevat maksamaan samanverran kuin tämä naapurin ihana itse kyhäämä Jukkatalo.
Älsvby- taloissa on toki vikoja ihan niinkuin kaikissa muissakin taloissa. Kuka käskee ottamaan niihin ne muovimatot voit helposti asentaa myös laminaatin tai ottaa lisämaksu puulattian? Tiedän useammankin 2000 luvulla Älvsbyn rakentaneen joka on äärettömän tyytyväinen taloonsa, ei ole tarvinnut itkeä perään kaikki mahdolliset mitättömät kosmeettiset ongelmatkin on korjattu. Heidän luottoluokituksensa AAA luokkaa kun taas monen muun talofirman...Pankista saa suoraan taloa vastaan lainan, toimitus pitää pennilleen ja päivälleen ei kiristä perheen pinnaa ja varustusta voi itse viilata halutun laiseksi.
Suosittelen tutustumaan taloon jonkun sielä asuvan luona ennenkuin muodostat siitä mitään kuvaa! Moni ei kerro kun itse rakentaa pitkästä tavarasta mitä tuli mokattua mutta auta armias jos jollain on ollut jotain valmistalossa...
ja itse en ikinä ostaisi kenenkään itse kyhäämää "Jukka-taloa", tässäkin uudistaloalueella tiedän kaksi tapausta joissa sisäkattoa kuivatellaan tai on purettu kun ei nyt sitten ihan itse osattukaan kaikkea ja piti vähän sieltä ja täältä säästää kun ei rahat ja ammattiataito riittäneetkään. Kyllähän Älvari on parempi talo kuin kerrostalo ;-D
NO ei ikinä oli sitten talo mikä tahansa niin eihän se sinne kuulu eikä mahdu, haloo.
on Älvsby, ja kaikilla on ollut karmeita vikoja niissä. Ketkään eivät ole olleet tyytyväisiä ainakaan laatuun. Ja on ne kyllä rumia, jo kaukaa erottaa asuinalueilla, mikä on kyseisen firman talo.
tulkaa kylään meille asutaan kaupunkin parhaimmalla asuinalueella ja älvarissa!
Ei vikoja ja viihdytään älyttömän hyvin, ja ihan tosi kuka haluaa laitta kämpään kaikki viimeiset euronsa kiinni ja kulkea lapsia myöten ryysyissä kun voi asua herroiksi ja tehdä mitä tykkää ja nauttia neliöistä ja uudesta kodista! Mielestäni on mennyt ihan pimeäksi kun 30 vuotiailla pitää olla kaksikerroksinen kivilinna...asua voi kerrostalossa tai puutalossa ihan siinä missä rivitalossakin, lopettakaa jo arvostelu.
mutta en tiedä ketään nykypäivänä älsbyä asuvan olevan tyytymätön laatuun. Hyviä talojahan nuo ovat..
Toisaalta ehkä Mari ajatteleen noista Älväreistä eri lailla?
siellähän oli niiden homevaurioista, Älvärit tukkineet kuluttajasuojalautakunnan.. ja järkyn rumiakin..
kuluttajaviraston mustalla listalla
ei saa muuta kuin paskaa käteen. Tässä tapauksessa huonon talon.
Mutta kun se on HALPAA! Muustajan ei tuulipukukansa välitä. Viis laadusta, kunhan vaan on HALPAA.
rivarissa tai kerrostalossa..