Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan sinulla menee aikaa yhteensä seuraaviin siivoustöihin:

Vierailija
28.01.2010 |

-koko asuntonne imurointi

- vessan/vessojen pesu

- pölyjen pyyhintä näkyviltä pinnoilta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi vie vähintään tunnin. Imuroin todella tarkkaan ja pinta-alaa on n. 160 neliötä.

Vessoja kaksi ja aikaa menee noin 20 min/vessa. Pesen siis kaikki pinnat ja pöntöt ja vessan lattiat.

Pölyjen pyyhintä vie noin 20 min. Yleensä samalla pesen ovien kahvat ja ovien pinnat, keittiön kaapistojen ovet ja kahvat , valokatkasijat ja lasten sänkyjen pinnat. Nämä pesen yleensä joka toinen viikko.

Vierailija
2/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteellisempi siivous vie sit enempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoistettu siivous.

Vessat pestään itse siivoojien käyntien välillä, aikaa siihen menee ehkä n.20 minuuttia.

Koko kodin siivoamiseen menee siivoojalla 4 tuntia, minulla menisi enemmän.

Vierailija
4/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotiapulainen

Vierailija
5/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tainnut koko talon imuroida vain kerran - ennen muuttoa siivotessani kun talo oli vielä tyhjä. Mies imuroi.

vessojen pesu - pölyjen pyyhintä... tunnin verran ehkä kumpainenkin. Pölyjen pyyhkimistä inhoan joten en kovin pikkutarkasti sitä ikinä tee.

Vierailija
6/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. pari tuntia ehkä menee koko siivoukseen. Mä siivoan vain alakerran ja lapset siivoaa yläkerran, missä on heidän huoneet, aulatila ja pikkuvessa.

Vierailija
7/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoistettu siivous. Vessat pestään itse siivoojien käyntien välillä, aikaa siihen menee ehkä n.20 minuuttia. Koko kodin siivoamiseen menee siivoojalla 4 tuntia, minulla menisi enemmän.

keittiön ja eteisen lattia lakaistaan siivojien käyntien välillä, aikaa menee 10 min max

Vierailija
8/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 h

Vierailija
9/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 300 neliötä ja mulla menee imurointiin ahkä noin tunti, kun sitä vihaan. Mies yleensä imuroi ja sillä kestää kauemmin, kun on tosi tarkka ja imuroi samalla kaikki sohvat, lamput yms. yms. Mä sit lasten kans pyyhin pölyjä yhdessä, ei siinä mene kuin puolisen tuntia, kun ylimääräistä posliininorsu-roinaa ei keräillä... Vessojen pesu vie toiset puoli tuntia.

Vierailija
10/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noin 150 neliötä. Imurointiin 1 h (samalla pölyjen pyyhintää imurilla), pölyjen pyyhintä kostealla rätillä puol tuntii ja vessojen pesu puol tuntii.

Ennen siivosin kerran viikossa. Nyt kun on vauva talossa kerran kahessa viikossa. Joka päivä pyyhin pintoja ja vedän lattiat Ergo Rapidolla.

Vierailija
11/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-koko asuntonne imurointi

- vessan/vessojen pesu

- pölyjen pyyhintä näkyviltä pinnoilta?"

-alakerta 40 min, yläkerta 30 min

- 2* 10 min

- yläkerta 40 min, alakerta 30 min

Koko asunnon perusteellisempi siivous 5-9 h

Vierailija
12/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala arvioida aikaa ku joutuu keskeyttämään tuhat kertaa lasten takia siivouksen ennen ku se on valmis. Eli monta päivää menee :)

Te kellä on siivooja/kotiapulainen. Paljonko maksatte heille tunnilta?

Vierailija
13/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessan pesu 5min (jos pesen myös lattian ja peilikaapin 15min)

pölyjen pyyhkimiseen menee ehkä 10-15min

Vierailija
14/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on reilu 80 neliön asunto, siivoojat käyttävät aikaa 3 tuntia joka viikko. Tähän sisältyy "kaikki" mattojen tamppauksesta alkaen.

Itse siivoilen vessoja ym. siivojakäyntien välissä. Niihin ei juuri aikaa mene.

Vierailija
15/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä että miten tarkaan mä siivoan, imuroinko sohvan, pyyhinkö ovet, listat, pesenkö peilit, peiliovet, vienkö matot ulos jne.

Mä siivoan joka päivä, joka päivä imuroin ja pyyhin vähän pölyjä, pistä keittiön kuntoon ja pesen pöntöt ja lavuaarit. Sinä varsinaisena siivouspäivänä ei välttämättä ole kauheasti siivottavaa.

Neliöitä meillä on 170 ja asuinneliöitä 140, lapset siivoavat omat huoneet.

Vierailija
16/16 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi vain levittää sitä pölyä ympäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi