Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäköön liittyviä piirteitä lapsesi on perinyt sinulta?

Vierailija
27.01.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimmalla ja nuorimmalla kulmakarvat, nuorin on vauvana paljon saman näköinen kuin itse olin vauvana. samoin näillä kahdella hiusten väri voipi tulla samankaltaiseksi kuin omani.

Vierailija
2/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ruskeat silmät, leuan kuoppa ja toisessa korvassa ylhäällä samanlainen pieni nipukka kuin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsista on muutetnkin väritykseltään samanlainen, ruskean-vihreät silmät ja tummanruskeat hiukset. Vinot hampaat on kaikilla (paitsi osalla jo oiottu), ihan kuin mulla. Tytöillä on samanlainen kroppa kuin mulla: isot tissit, iso pylly ja kapea vyötärö, ohuet kädet ja kapeat jalkaterät.

Vierailija
4/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa yksi etäinen tuttu sanoi arvanneensa hänen olevan lapseni kun oli nähnyt hänet koiran kanssa lenkillä. Meillä on ihan samanlaiset hiukset, silmät, ruumiinrakenne. Kuopus on taas kaikin puolin muuten mieheni näköinen, paitsi on saanut hymykuoppani.

Vierailija
5/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi: silmät

Toka lapsi: varpaat, suu (käsittäen myös purukaluston), hiukset

Vierailija
6/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät, kiharat hiukset, varpaat, yläetuhampaiden välisen raon.

Vierailija
7/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle tulossa ruskeat, niinkuin minulla. Kiva juttu kun moni on sanonut silmiäni kauniiksi.

Vierailija
8/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkea jalkapoyta ja samanlaiset kynnet, ei muuta.

Nuorempi tytto silmien muodon ja hiusten laadun. Muuten ovat varitykseltaan ja muodoiltaan ihan taysin isaansa tulleet.

Vierailija
9/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on hankala sanoa mitkä tietyistä piirteistä on minulta, mitkä mieheltäni, koska ne ovat molemmilla samanlaiset (siis esim. koko vartalon mittasuhteet, huulet).

Selkeästi minulta on kiharat, vaaleat hiukset ja se, että hiukset kasvoivat lapsille päähän vasta yli 2-vuotiaina.

Esikoisen silmät ovat minulta ja molempien korvalehdet.

Kuopuksen pään muoto.

Esikoisen laihuus on kanssa minun puoleltani (siis laiha vaikka söisi mitä).

Siis kyllä nuo omikseen tunnistaa. ;)

Vierailija
10/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvat aivan kuin minulla. Vartalo hoikka ja pitkä.

Vierailija
11/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ainoastaan meidän mielipide vaan myös sukulaiset molemmin puolin aina hämmästelevät asiaa.

Kauhukseni olen huomannut, että lapsia myös suositaan eri tavalla tuon ulkonäön perusteella. Toinen suku tykkää enemmän toisesta ja toinen toisesta.

Vierailija
12/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi tyttäreni on perinyt silmäni ja hammaskaluston.

Poika on perinyt silmät, hymyni ja hymykuopat muuten on isänsä näköinen.

Kuopus ei muistuta minua juuri ollenkaan, on isänsä äidin ja isänsä näköinen.

Vierailija
13/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini luuli mieheni 3v-kuvaa esikoiseksi, ihmetteli että mistä olette tällaisen mustavalkokuvan hankkineet :) Ruskeat silmät on kyllä minulta

Kuopus on taas kuin minä, myös luonteeltaan (hankala :D)

Vierailija
14/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksut huulet (vrt. Angelina Jolie), ja kaikki kolme lastani ovat perineet ne. Ilmeisesti aika dominoiva piirre, koska veljenikin on paksuhuulinen, samoin isäni.

Miehelläni on kovin kapeat huulet, joten on aivan selvää, mistä huulet tulevat :-)

Vierailija
15/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen muoto. Isältään perinyt vartalon ( hyvä) ja kiharat hiukset( huono).

Vierailija
16/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapset ovat perineet pituuteni (kaikkien ennuste on n 180 cm joka on mun pituuteni), kaikilla pieni kuoppa leuassa ja ruskeat silmät. Tosin isälläänkin oli ruskeat silmät ja kuoppa leuassa ;-)

Esikoisella ja kuopuksella ovat samanmuotoiset vahvat kulmakarvat kuin mulla, esikoisella on samanlainen kasvojenmuoto kuin mulla ja kropanrakenne on suorahko ja ryhdikäs.

Keskimmäinen on perinyt vaaleuteni - muut lapset tummia.

Vierailija
17/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoo kuvia minusta samanikäisenä kuin tyttöni, niin ihan samannäköinen on. Ruumiinrakenne on myös sama kuin minulla, paitsi että tyttö kasvaa pituutta +2-käyrällä ja itse olen ollut siellä keskimitoissa, kouluikäisenä ehkä hieman allekin.

Sormet ja varpaat ovat isältään, on niin pitkät kummatkin.

Vierailija
18/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino, väinö, nuorin tyttäreni on niin paljon minun kanssa samannäköinen että vieraatkin ihmiset kadulla kommentoi.

Jos laitan valokuvan itsestäni 5v ja valokuvan tyttärestä nyt vierekkäin, jopa lähisukulaisilla menee hetki tunnistuksessa kumpi on kumpi. Vaatteista sen yleensä huomaa helpoiten, oih ihana 70-luku :)

Vanhemmat lapset ovat taas iloisia sekoituksia molempian vanhempiaan. Vârit ovat enemmän äidiltä, mutta esim kasvojen ja silmien muoto isän suvulta.

Vierailija
19/19 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvoi (nyt 5v) niin kaikki mieheni puolen tyypit vaan höpöttää kuinka se on perinyt isänsä vaaleet hiukset ja ulkonäön täysin. Ärsyttää, ku ne ei tajua, että mulla on ollut täsmälleen samanlaiset hiukset ja mun omasta mielestä tytössä on paljon mun näköä. Esim. ilmeet on samalaiset kuin mulla, hymykuoppa toisessa poskessa ja kasvojen piirteet on mun mielestä minulta. Sitten esim. varpaat ja kynnet on selvästi isältään perinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan