Hienoa palvelua pks pitopalvelut! NOT
Ajattelin muuton kunniaksi järjestää tuparit, mutta ajattelin, että en ota itse stressiä tarjoamisista vaan pyydän pitopalvelun paikalle. Pyysin noin 10:stä firmasta marraskuussa tarjoukset ja tässä saldo:
1 ilmoitti, että koko tammikuu on varattu
2 kyselivät lisätietoja
7 ei vastannut lainkaan
Kun kerroin lisätietoja kahdelle firmalle, niin nekin hävisivät kuin pieru saharaan.
Sori kaverit, ei tule tupareita. Ja jos ei kerran pitopalveluihin raha kelpaa, niin ei voi mitään. Tietty toiveeni oli aika pieni, noin 20 hengen bileet meinasin pitää, mutta ilmeisesti kaikilla on riitävästi töitä isommissakin bileissä.
Kommentit (7)
menimme naimisiin 2007 ja teki meille juhlat. Tosi hyvä palvelu alusta loppuun. Toimipaikka Espoon Tapiolassa.
Huplista oli meidänkin häissä tarjoamiset, tosin vuotta aikaisemmin ja tykättiin todella. Heitä ei vaan vuotta myöhemmin kiinnostanut meidän ristiäiset, eivät suostuneet tarjoamaan ruokaa ristiäisiin tarjottavaksi vaan halusivat väen vängällä tarjota ristäisissä pasteijoita. Nyt tupareihinkin kysyin tarjousta, mutta heitä ei kuulema kiinnosta.
pikkuista vauvelia mä voisin tehdä sulle tarjottavat. Olen ravintolakokki ammatiltani ja jonkun verran keikkaa tehnyt:)
Kiitos lämpimästä ajatuksesta! Ainakin sulla on töitä tiedossa jos pistät oman firman pystyyn!
Nyt jäin mietimään, että ehkä toiveeni oli liian vaikea vaan - en halunnut kinkkukiusausta vaan pyysin tarjottavaksi paellaa tai jotain vastaavaa. Ehkä kinkkukiusauspyynnöllä olisin saanut 10 vastausta.
tarjottava, pitäisi tehdä paikan päällä melkein ja tarjottava heti. Kiusaukset ym.. voidaan pakittaa edellisenä päivänä ja paistaa ennen tarjoilua. Pitopalveluyritykset kattoo yleensä mitä asiakas toivoo ja jos ei onnistu niin ehdottaa sitä jotain vastaavaa tilalle.
Toisaalta pistin pyyntöön, että paellaa tai vastaavaa eli olisi voineet ehdottaa jotain muutakin. Mut ilmeisesti ovat kaikki niin kinkkukiusauslinjalla että meni liian vaikeaksi.
Taatusti on joku uuniperuna-versio ;-)