Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahditonta?

Vierailija
27.01.2010 |

Tuttavapariskunta meni naimisiin, häälahjana annoimme heille 90 euroa sekä kukkalaitteen. Heidän kommenttinsa oli: "Rahatko loppuivat kesken". Odottivat ilmeisesti sataa euroa, minusta se olisi ollut liikaa, kun emme edes tunne toisiamme kovin hyvin. Avioiduimme samana kesänä, emmekä saaneet heiltä häälahjaa lainkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli kuitenkin epäonnistunut vitsin väännös? Eli tarkoittivat päinvastaista kuin sanoivat? Itse harrastan paljon ironisia vitsejä jotka tuttuni hyvin ymmärtävät kun minut tuntevat, mutta oudommilta menee välillä ohi. Siis sanon esim. "joo, tuohan onkin tosi kiva juttu" ja takoitan "kiva" juttu jos esim. joku kertoo jotain kurjaa sattuneen tms. Äääh, en osaa selittää, mutta eivät välttämättä tarkoittaneet pahaa.

Vierailija
2/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika erikoinen summa lahjaksi. Yleensä annetaan 50 tai 100 tai itse antaisin sitten vaikka 80, mutta en 90... Jotenkin se on liian lähellä satasta, mutta ei kuitenkaan satanen.

Muuten, jos totta, niin tosi tahditonta, ei olis mulla pokkaa huomautella lahjasta mitään koskaan kenellekään, oli lahja mikä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä minäkään usko. Kuka antaisi noinkin arvokkaan lahjan parille, jota ei kunnolla tunne ja, joka ei vastaavassa tilanteessa antanut itselle lahjaa ollenkaan..?

Vierailija
4/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häälahjaa eivät antaneet, koska eivät tulleet häihimme.

Olen vasta nyt tajunnut, että summa oli iso :(

He tosin saivat kommentillaan minut huolehtimaan, oliko se liian pieni. Pidin summaa kohtuullisena, koska olemme lapseton pariskunta, ja työssäkäyviä.

ap

Vierailija
5/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit vastedes pitää heitä moukkina, joiden sanomisilla tai tekemisillä ei ole väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi