Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain tyypillä on huutiksessa

Vierailija
27.01.2010 |

myynnissä harmaa barbapörrö body..siihen on tullut huutoja jo 12 euron edestä..mulla on ihan samanlainen mutta siihen ei tuu yhtään huutoa..miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka kumma maksaa siitä 12 euroa... luulen, ettei tyypit oo löytäny sun kohdetta... mistä sitten johtuu... onko otsikko selkeä?

Vierailija
2/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla paljon myyntiin ja katsoa että barbapapa tms. on täysin oikein kirjoitettu niin ettei ole pilkkua tai pistettä tms. ennen tai jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes etsimällä sun bodyäs joten sulla tökkii hakusanaasettelu.

Vierailija
4/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo olla "nimekkäitä" myyjiä, joiden kamat menevät kaupaksi ilman mitään ostettuja korostuksia.

Esimerkiksi itse seuraan tätä blogia http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/

ja nytkin hänellä on myynnissä paljon todella hyväkuntoisia merkkivaatteita, jotka menevät todella lyhyellä aukiololla kaupaksi todella hyvään hintaan. Maine on kunnossa (=myynyt aina hyvää, toimittaa nopeasti jne.), on myynyt jo kauan huutiksessa ja sitten tietenkin tuon blogin kautta (suora linkki huutiksen avoimiin kohteisiin) tuo katsojia kohteille.

Kun itse myyn vaikka jotain Gantia, en ikinä saa vastaavia hintoja, koska mulla ei ole vastaavaa fanijoukkoa :) Ja siis tämä todellakin positiivisessa hengessä ko. myyjälle, ettei joku blogaaja taas pillastu, että bloggaajia taas parjataan kateellisena av:lla. Itsekin tsekkaan myyjän kohteet säännöllisin väliajoin, koska mulla on just sopivan kokoinen poika ja olen ostanutkin häneltä juttuja!

Sun kanssa samanlaista bodya myyvä saattaa olla joku vastaava "tapaus".

Vierailija
5/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes etsimällä sun bodyäs joten sulla tökkii hakusanaasettelu.

Vierailija
6/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan koskaan osta mitään missä ei kuvaa.

Vierailija
7/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että toisella samanlainen tavara menee hyvin kaupaks mutta itsella ei, vaikka hinta on alhainen. Ehkä ostajat ei ole "löytänyt" sun kohdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi