Malediivit?
Kukaan käynyt Malediiveilla lasten kanssa? Onko ihan mahdoton yhtälö? Suunnittelen tässä jo ensi talven lomaa, nyt lähdetään pian Karibialle päin, mutta seuraavaksi tuo Malediivit kiinnostaisi... Eli kokemuksia jos löytyy niin kirjoitelkaa (nimenomaan siis lasten kanssa).
Kommentit (5)
Mitään aitoa elämää et siellä näe, itse en viitsisi lähteä keinotekoisella turistisaarelle lomalle.
Mitään aitoa elämää et siellä näe, itse en viitsisi lähteä keinotekoisella turistisaarelle lomalle.
Mä ihan mielelläni lähden keinotekoiselle turistisaarelle, jos se on sellaisessa ympäristössä kuin Malediivit on. Mutta miksi kommentoit edes, kun pyysin kommentteja sellaisilta, jotka siellä ovat käyneet, ei mitään mutu-juttuja? Ihan ystävällisesti kyselee ap, ja toivoo niitä kommentteja sellaisilta, jotka oikeasti siellä ovat käyneet ;)
ovat aika kalliita, mitä olen tutkinut. Yli 2000€/nuppi ja meitä olisi lähdössä 5 henkeä ja vanhimmasta lapsesta taitaa mennä jo aikuisen hinta.
Kyllä siellä kaikki muu on aikalailla aitoa paitsi puitteet jotka on oltava jotta saarella voi nukkua ja syödä ;) Luonto ja saari itsesssään ovat aitoja. Ihana seurata saarella elävien eläimien touhuja ja uida ihan aidossa Intian valtameressä ;)
mutta sanoisin että lasten kanssa ainut ongelma ovat nuo lennot. Me lensimme Saksan kautta, en kyllä enää muista millä lentokentällä vaihdettiin mutta odottelua tuli useampi tunti mennen tullen. Itselleni pitkät lennonot vaihtoineen ja odotteluineen lentokentillä olivat tuskaa jo ilman lapsia kun en saa yleensä koneessa nukuttua enkä vielä ole lasten kansa uskaltanut edes yrittää... Mutta jos teidän lapset selviytyvät pitkistä lennoista ongelmitta Maledivit on ihana kohde myös lapsiperheelle, se kone jolla saksasta lähdettiin tuntui olevan täynnä sksalaisia lapsiperheitä. Eli kun vaan Malediiveille asti selviää kaikki tuntuisi olevan tosi helppoa lastenkin kanssa, esim. lentokentällä oli joka hotellista edustaja hakemassa asiakkaita ja lentokentältä käveltiin suoraa hotellisaarelle kuljettavaan veneeseen tai vesitasoon, pienen odotteluhetken aikana tarjoiltiin jo juomia ja kylmiä pyyhkeitä virkistykseksi jne. Huomasin myös että siellä oli tosi kivoja lapsiperheille suunnattuja hotelleitakin.