Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko nyt onnistuis.. - laihdutuksesta omat kokemukset

Vierailija
27.01.2010 |

Olen se, joka tajusi oman lihavuutensa niistä joulukuvista. Tämän havainnon jälkeen, on jo 5kg sulanut pois. Oliskohan vihdoinkin jo mun aika saavuttaa normaalipaino??

Ja millä konsteilla - tajusin, ettei ihmisen oikeesti ole koko ajan pakko syödä! Olen rutkasti pienentänyt annoskokoja, päässyt makeanhimosta eroon jne. Olen antanut luvan itselleni syödä mitä milloinkin mieli tekee (tarkoittaa siis myös herkkuja), mutta nyt ei enää entinen meno maistukaan.

Onko muita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ylipainoa ollut, 55kg ja 170 pitkä, mutta kolmannen lapsen jälkeen tuo 5kg on jäänyt vain ja ainoastaan mahaan ja takapuoleen. Eli vartaloni oli erittäin kummallisen muotoinen.

Jätin kerrasta pois kaiken sokerin, viljatuotteet ja perunan. Heti alkoi tapahtumaan muutosta, turvotus lähti. Vaikka kilot tippuvat hitaasti, niin muoto muuttuu, mulla on taas vyötärö ja tiukka peppu!

Vierailija
2/2 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylläkin vanhoista valokuvista, joita viime viikolla järjestelin! Olin ennen niin ihanan hoikka! Omistin litteän vatsan ja kauniit käsivarret. Siitä asti olen suht hyvin pysynyt terveellisessä ruokavaliossa. Imetän, joten millekään laihdutuskuurille en voi lähteä. Mikään jätti en ole nytkään (BMI 22,9), mutta haluan jo mahtua entisiin vaatteisiini. Kymmenen kiloa vielä pudotettavaa =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla