Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kolmen pojan äiti

Vierailija
27.01.2010 |

ja onnellinen sellainen. En ihan aikuisten oikeasti ymmärrä, miten joku voi valittaa ja olla tyytymätön, jos itsellä on terveitä lapsia, jotka nyt sattuvat olemaan kaikki samaa sukupuolta.

Ugh, olen puhunut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas raskaana ja IHAN tosissani mä en vois vähempää välittää kumpi tulee kunhan tämä raskaus kestäisi loppuun asti (päivittäistä verenvuotoa nyt toista viikkoa rv10) ja syntyisi terve lapsi!

Vierailija
2/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ihan aikuisten oikeasti ymmärrä, miksi sun pitää tuota täällä todistella, jos todella olet tuota mieltä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan halkeisin ylpeydestä. Mitä enemmän poikia sen parempi. Näin se on minulla. Kyllä meille tyttökin kelpaa, en mä sitä sano :)

Vierailija
4/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ap oli saanut tietää odottavansa kolmatta tyttöä ja joutui olemaan itkemisen takia pois töistäkin...

Vierailija
5/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat perheen ulkopuolisilta, suvun vanhoilta tädeiltä: Kai te nyt sen pojan/tytönkin vielä teette... Eikö vieläkään tärpännyt, voi voi... täytyyhän sitä oikea nimenjatkaja olla...

Vierailija
6/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen äärettömän ONNELLINEN KOLMEST TYTTÄRESTÄNI! Odotettavissa kuitenkin on että jossain vaiheessa niitä poikiakin tulee... (vävy kokelaita)

Vierailija
7/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden nimissä poikaa. Tyttö on niin hankala ja poika tosi helppo. Mun tuurilla kyllä kolmas on hankala, oli mitä sukupuolta tahansa :) Jos meillä olisi kaksi samaa sukupuolta, niin varmasti tehtäis kolmatta, joka olis eri sukupuolta. Ja neljättä ja viidettä, kai sen joskus olis tärpättävä :) Kyllä mä ihan aikuisten oikeesti haluan olla sekä tyttöjen, että poikien äiti. Kaikesta huolimatta :)

Vierailija
8/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kolme poikaa ja joka raskaudessa on ollut vahvasti poikaolo koko ajan. Meidän lapsiluku on tässä ja mielessäni on tietynlainen haikeus siitä, että tyttöä ei tullut, mutta ei pienintäkään pettymystä tai katkeruutta. Rakastan jokaista lastani äärettömän paljon ja olen heistä ihan vilpittömän onnellinen! Ja varmasti olisin myös tytöistä tai "sekasakista" ;)

Vierailija
9/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen heistä äärettömän onnellinen ja ylpeä! Heidän lisäkseen meillä on myös iki-ihana tyttö, joka on toiseksi nuorin eli meille syntyi kahden pojan jälkeen tyttö ja sitten vielä hännänhuipuksi kaikkien pikkuveli. Tyttöä odottaessani moni meille tosiaan sanoi että "jospa se olis tyttö tälla kertaa". Meille se oli ihan sama kumpi tulee, ja näin on ollut jokaisen kohdalla. JOs kaikki neljä olisivat tyttöjä, niin olisin varmaan tasan yhtä iloinen ja onnellinen kuin nyt. Mutta ehkä se kuuluu tähän unelmaperhe-stereotypiaan että perheessä molempaa sukupuolta olevia lapsia. Ja koira :-)

Vierailija
10/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen millaista on olla äiti pojalle ja vastaavasti myös tytölle. Varmasti kasvatushaasteet on erilaisia. Myös aikuiselle pojalle tai tytölle äidin rooli elämässä on erilainen. Tyttöjen kanssa ädistä tulee usein hyvä kaveri kun taas pojat tuskin lähtee shoppailemaan äitinsä kanssa =)

Vierailija
11/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää on että haluaa lapsikseen sekä tyttöjä ja poikia.

Esikoinen poika ja sen jälkeen kaksi tyttöä ja olen tyytyväinen.

Ensimmäistä odottaessa ajattelin että aivan sama kumpi tulee. Kyllä minä olin tyytyväinen toista odottaessa että tiesin odottavani tyttöä.

Kolmannesta toivoin tyttöä ja sain kuin sainkin tytön. Syynä pieni ikäero ja ajattelin että leikit käy yksiin ja niin kävikin.

Kaikilla ei ole näin hyvä tuuri tässä asiassa.

Vierailija
12/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo meidän vanhin tyttö on isin paras kaveri.Jääpalloharrastus kun löytyy yhteinen.