Arvon Ladyt, kysymys Teille jotka saatte orgsmin...
vain ja ainoastaan klitoriskosketuksella.
Kun rakastelette pariskuntana, hoitaako siippanne Teidän orkkunne? Vai hoidatko itse asian kuntoon?
Vaihtelevasti varmaan. Minua on alkanut ärsyttää mieheni, joka iloisesti "tyydyttää itsensä minuun", mutta sen jälkeen lähtee pois, käy nukkumaan tms. Eli ei huomioi minun orgasmiani lainkaan. Ja tietää hyvin etten sitä pelkällä panojyystöllä (keskim. n.20minuuttia per kerta) saa. Miten minun kannattaisi nyt Teidän mielestä siis toimia?
a)seksilakko
b)kärsiä nahoissani
c)puhua asiasta (taas...)
d)erota
e)ottaa orgasmirakastaja
f)jotain muuta, mitä?
Kommentit (15)
c+a. Viesti meni perille. "Mikset sä anna?" "Miks mun pitäisi antaa sulle orgasmi kun et anna sinäkään minulle. Saat heti, kun teet vastapalveluksen. Öitä!".
kanssa niiiiiin ihanaa, mieheni ei halua laueta jos en minä saa.
Näin se menee. Jos miehen antaa tulla ensin niin sen kiinnostus häviää.
Ehkä sun mies ajattelee, että orgasmi ei oo sulle kovin tärkeä.
Näin se menee. Jos miehen antaa tulla ensin niin sen kiinnostus häviää. Ehkä sun mies ajattelee, että orgasmi ei oo sulle kovin tärkeä.
Kyllä miehen täytyy sen verran "nähdä vaivaa" ensin, että hoitelee mammalle orkun.
Sehän on sitä esileikkiä samalla nääs.
Sormileikki voi olla rasittavaa, mutta jos vois vaan surautella jollain laitteella, äijäkin jaksaisi paremmin.
Mä olen ajatellut hankkia jonkun laitteen, kun ukko on kuitenkin kömpelö sormistaan, ja aina sitä saa olla opastamassa.
Yllätys yllätys :) Puhuminen auttaa, etenkin, jos vähän uhkailee, esim. seksilakolla.
Itse saan orgasmin vaan klitoriskosketuksella, mutta pyrimme rakastelemaan (ainakin siihen asti, että saan) siinä asennossa, jossa klitorikseni koskettelee mieheni häpykarvoja. Eli suomeksi sanottuna minä päällä, mies istuma-asennossa, esim. sohvalla. Se toki vaatii sinulta muutakin kun vaan ylös-alas-ylös-alas liikettä. Sitten voidaan vaihtaa asentoa, jos jompikumpi haluaa.
Toinen vaihtoehto on penisrengas klitoriskiihottimella. Sitä puetaan ennen yhdyntää (suosittelen tipan liukkaria) ja se hieroo klitoristasi yhdynnän aikana = sinun orgasmisi.
Kolmas vaihtoehto on 69. Kai te ootte sitä kokeillu?
Mies on sanonut et prkele sua jaksa nuolla tai sormitella ku sulla kestää niin kauan että tuut! Ja tästä syystä en koskaan saa orgasmia vaakamambossa... :(
Minussa vikaa, kun en saa orgasmia parissa minuuttissa ja vielä niin, että sormella koskee vähän sinne päin. Olen myös näyttänyt itse, miten se onnistuu ja neuvonut oikeat paikat ja tavan, mutta kun ei kiinnosta. Sanoo aina, että parempi, että teet sen itse itsellesi, kun sen paremmin osaat. Itse yhdyntä kestä meillä noin 3 min ja mies haluaa noin kerran kuussa. Itse olen paljonkin tehnyt aloitteita, mutta se on niin näyryyttävää tulla kerta toisensa jälkeen torjutuksi. Sekin loukkaa, että mies kyllä itsekseen runkkailee, mutta se ei kuulemma ole minulta pois.
Meillä mies on selkeästi erittäin laiska. Aina haluaisi itse nautiskella kun minä hoidan hommat.
Miten olisi sellainen vaihtoehto, että kun tiedät miehen olevan lähellä, niin lopetat rakastelun siihen? Jos sinä et saa, niin ei hänkään saa. Ehkä mies sen kautta tajuaa, että orgasmi on sinulle ihan yhtä tärkeä kuin hänellekin.
Mies on sanonut et prkele sua jaksa nuolla tai sormitella ku sulla kestää niin kauan että tuut! Ja tästä syystä en koskaan saa orgasmia vaakamambossa... :(
Jos en ehdi saada niin sitten mies hoitelee mut jälkeenpäin käsin.
ja lisäksi murunen mielialalääkettä joka aamu. Eipä käy seksi mielessä enää silloin.
Yllätys yllätys :) Puhuminen auttaa, etenkin, jos vähän uhkailee, esim. seksilakolla.
Itse saan orgasmin vaan klitoriskosketuksella, mutta pyrimme rakastelemaan (ainakin siihen asti, että saan) siinä asennossa, jossa klitorikseni koskettelee mieheni häpykarvoja. Eli suomeksi sanottuna minä päällä, mies istuma-asennossa, esim. sohvalla. Se toki vaatii sinulta muutakin kun vaan ylös-alas-ylös-alas liikettä. Sitten voidaan vaihtaa asentoa, jos jompikumpi haluaa.
Toinen vaihtoehto on penisrengas klitoriskiihottimella. Sitä puetaan ennen yhdyntää (suosittelen tipan liukkaria) ja se hieroo klitoristasi yhdynnän aikana = sinun orgasmisi.
Kolmas vaihtoehto on 69. Kai te ootte sitä kokeillu?
ja joo ollaan estotta kokeiltu kaikenlaisia (aiemmin niin kovin) hauskoja juttuja, mutta sitte tuli tää yhteinen rakkaushedelmä ja alkoi arki. Ukko on aina töissä, akka kotona lapsien kanssa, kahdestaan yhteistä aikaa ei oo ollu moneen kuukauteen, viimeks viime kesänä..
Ennen ne niin hauskat seksileikit on vaihtuneet jatkuvaan kiukutteluun ym. ja tunnustan etten enää pysty virittämään itseäni sellaiseen olotilaan, että olisi ihana vain rakastella. Se tuntuu jotenkin valheelliselta kaiken tämän arjen raadannan keskellä... kun ei mies tee siinäkään mitään minun hyväkseni. En haluaisi olla katkera, mutta mutta... Jatkokysymys taitaakin kuulua miten välttyä katkeroitumiselta...
rakastelun aikanakin jos olen itse päällä mutta klitorisorgasmi kuitenkin.
Sanoisin miehelle tuossa tilanteessa että minä ensin, sitten mies.
Meillä alkuun mies ei osannut auttaa mua asiassa, joten reippaasti ilmoitin että katsopas mallia! Eli masturboin siinä miehen edessä. Sittemin mies on opetellut kädestä pitäen ohjattuna tyydyttämään mut, nyttemin antaa myös suuseksiä :)
Meillä homma toimii niin, että mies tyydyttää mut ensin, sitten naiskennellaan. Minusta ihan toimiva systeemi, eikä mieskään ole valittanut.
Saan vain klitorisorgasmeja ja mies on jotenkin niin pidättyväinen, ettei ole sinut mun omien sormileikkien kans ja meni todella monta vuotta että alkoi antamaan suuseksiä saatikka kykeni siinä tuottamaan minulle orgasmin. Hän kyllä haluais, mutta on niin nysväkkeen neuvoton. Seksiä hän haluaa noin kerran kuussa ja sitten kun sitä on, niin se on se yksi laukeaminen. Piste. Ei voi kuulemma mitenkään jatkaa enää, ei saman vuorokauden sisään eikä mielellään muutamaan päivään.
Mulla on tällä hetkellä rakastaja. Meidän seksuaalinen kemia toimii huomattavasti paremmin. Tälle miehelle minun nautintoni on ehdoton ja tekee mielellään kaikenlaista. Hänen kanssaan toimitaan vaihtelevasti. Usein hän ensin nuolee minulle ensimmäisen orgasmin ja sitten puuhaillaan muutoin. Lähetyssaarnaajassa ja takaapäin minä yleensä käytän omia sormiani samalla saadakseni klitorisärsykettä. Tietysti minä päällä, hän istuvassa asennossa toimii. Hän myös mielellään sormettaisi minua, mutta olen kokenus että osaan sen itse paremmin. Pitääkin antaa hänen opetella, kerta intoa riittää!
Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on vain asenteista kiinni. Haluaako toiselle tuottaa nautintoa ja etenkin siitä, kuinka suurta osaa omasta nautinnosta näyttelee se, että näkee toisen nauttivan. Rakastajalleni toisen nautinto on ERITTÄIN tärkeä. Saan hänen kanssaan yleensä 2-3 orgasmia per sessio. Jos olemme viikonloppua viettämässä rakastelemme noin 3 sessiota per päivä. Suuseksiä mol puolin, eri asentoa, käsin toisen "auttamista",...