Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kuukupin valitsen?

Vierailija
27.01.2010 |

Aioin tilata kuukupin, mutta niitä onkin useita kaupan, enkä ymmärrä erojen päälle mitään... Suosittele omaasi ja kerro mitä eroja eri kupeissa on, jos tiedät.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin, kun laittaa tarpeeksi syvälle, ei tule ohivuotojakaan, on kuin ei olis kuukautisia. mulle riittäis tyhjennyt kerran vuorokaudessa mut olen kuitenkin tyhjännyt aamuin illoin. sinne mahtuu paljon verta!

Vierailija
22/28 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahtena runsaan vuodon päivänä tyhjennys 4 tunnin välein, muina päivinä aamuin illoin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonto olisi tarkoittanut että kuukautisveri ei valu sieltä tasaisesti koko ajan, vaan 1-2 kertaa päivässä, se olisi kehittänyt sinne sulkijalihaksen. Eli samanlaisen ryppynarun kuin peräsuolen suulla.

Koko tuo kuukupin yökötys on siis luonnoton tulppa. Hyi hemmetti.

Vierailija
24/28 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonto olisi tarkoittanut että kuukautisveri ei valu sieltä tasaisesti koko ajan, vaan 1-2 kertaa päivässä, se olisi kehittänyt sinne sulkijalihaksen. Eli samanlaisen ryppynarun kuin peräsuolen suulla.

mutta kupissa tilaa, joten sen voi tyhjentää harvemmin. Tutustu asiaan tarkemmin=D

Vierailija
25/28 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/28 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perehtyä asioihin ennenkuin arpoo kirjoituksiaan tänne...

Ja mulla on Mooncup ja Lunette, itse tykkään enemmän Mooncupista.

Jos luonto olisi tarkoittanut että kuukautisveri ei valu sieltä tasaisesti koko ajan, vaan 1-2 kertaa päivässä, se olisi kehittänyt sinne sulkijalihaksen. Eli samanlaisen ryppynarun kuin peräsuolen suulla. Koko tuo kuukupin yökötys on siis luonnoton tulppa. Hyi hemmetti.

Vierailija
27/28 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomai keskikokoinen ajaa asiansa ihan hyvin.

Vierailija
28/28 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä