Otanko eron . . .
Olen viisikymppinen_m vaimo 46. Seksi on ollut harvinaista herkkua jo useamman vuoden ajan ja itse haluaisin rakastella ainaki pari -kolme kertaa / vkk. ( ehkä joka päiväkin ) Mutta seksi on tosi harvinaista herkkua - silloinkin vain hätäsee pimeessä peiton alla. ( viime kesänä 25-vuotis hääpäivänä sai olla valot hotellihuoneessa - hieroin hänet ja rakastelttin ) Alkaa hermo mennä olen kiukkuinen ja hermostunut - rahaa ei ole maksullisiin - paikallisessa ei ole ku kalja Elsoja.
( vaimo käskeny mennä panee vierasta. )
Onko eron paikka ??
Kommentit (4)
Hommaa simpsakka yksinhuoltaja, jonka puutosta käyt hoitelemassa aina tarvittaessa. Kummallakin hyvä mieli!
Sinulle tuntuu vielä kelpaavan, kunhan vaimo vain antaa. Ihme hiihtäjä olet. Käy optikolla ensin ja sitten vaihda nuorempaan ja halukkaampaan.
On ollut erittäin mukavasti aktiivinen sekstaamaan aiemmin, mut tuntu, et ko lasten teko lopetettiin ja hän alko käymään töissä - seksi loppu. ( nussineeko työreisuilleen muiden kaa, kun mä oon vaan tälläne 50 nen 172/98 12/5 )
- eli ei se vaihtaminen ole ihan helppo juttu
- niillä nuoremmilla ja halukkaimilla on varmaan paremmat kiikarissa tai ainakin mielessä . .
Hommaa simpsakka yksinhuoltaja, jonka puutosta käyt hoitelemassa aina tarvittaessa. Kummallakin hyvä mieli!
- ja pitäis olla sen ikäinen lapsi hänellä, joka ottaa pitkät päikkärit tai menee aikaisin nukkumaan . . ; )
Sinulle tuntuu vielä kelpaavan, kunhan vaimo vain antaa. Ihme hiihtäjä olet. Käy optikolla ensin ja sitten vaihda nuorempaan ja halukkaampaan.