mitä sellaista miehesi on tänään tehnyt
mistä tulit iloiseksi tai voit olla hyvillä mielin?
Kommentit (28)
Siivosi oma-aloitteisesti alakerran porrastasanteen, teki lapsille iltapalan ja vei nukkumaan.
LEvitti pyykit. Tarjoutui heräämään yöllä puolestani lasta ruokkimaan. Leikitti ja nauroi lapsen kanssa.
Itse olen makoillut sohvalla koko päivän. Sikapiikistä tulin kipeäksi, huomenna varmaan helpottaa.
teki lapsille ruuan kun olin illalla opiskelemassa. itse en ehtinyt lainkaan syödä, tultuani kotiin mies teki vielä minullekin erikseen salaattia ja lämpimiä voileipiä. nyt laittaa lapsia nukkumaan. näistä tuli hyvä mieli.
Olen siis iloinen, että mies oli niin hiljainen, että meidän herkkäuninen kuopus ei herännyt. Mulla ei ollut mitään halua herätä jo kuuden aikoihin.
En ole miestä tänään nähnytkään, kun on siis työmatkalla ulkomailla.
Imuroinut, hoitanut lapsia, että saan levätä. Töihin lähtiessään vei isomman kerhoon ja otti pienemmän mukaansa töihin. Käynyt kaupassa ostamassa herkkuruokiani ja hoitanut koiran ulkoilutukset.
Ja ollut muutenkin oma ihana itsensä :)
Mun pitää levätä raskausongelmien takia.
ne astiat, joita ei voinut laittaa koneeseen, auttoi pyykkin ripustamisessa ja kuivien laittamisessa, syötti lapselle iltapalan, pesi hampaat ja laittoi nukkumaan - tarjoutui tekemään nämä iltahommat sillä ehdolla, että minä puolestani käytän koiraa illalla ulkona.
Jäi nukkumaan kun lähdin aamulla töihin eikä ole vielä palannut töistä. Mutta kyllä hän lähetti päivällä tekstarin jossa houkutteli mua ulos aurinkoon. En vaan ehtinyt juuri silloin.
Eniten ilahdutti se, että otti kuopuksen mukaan kauppaan. Mä sain rauhassa tehdä huomisen sapuskan ja marjakiisseliä.
varasi hotellin viikonloppumatkaamme varten, halasi, pussasi ja sanoi rakastavansa mua, tiskasi, kehui mun laittamaa ruokaa, sanoi että sillä tulee mua kova ikävä kun on sunnuntaihin asti poissa..
Saatiin tuoreita sämpylöitä iltateelle. Ihana!
vei lapsen kerhoon, touhuili lapsen kanssa töitten jälkeen niin että minä sain tehdä rauhassa ruuan, imuroi ja pesi lattiat, ripusti minun pesemäni pyykit kuivumaan ja nukutti lapsen. Olen viimeisilläni raskaana ja supistukset sekä kovat liitoskivut vaivaavat. Mutta tällainen mieheni aina muutenkin on:)
Nyt urheilee mun seurana wii:llä. Tulosti mulle yhden kartan huomiseksi, kun olen maailman surkein löytämään perille mihinkään. Teki osansa iltapuuhista lasten kanssa.
varasi hotellin viikonloppumatkaamme varten, halasi, pussasi ja sanoi rakastavansa mua, tiskasi, kehui mun laittamaa ruokaa, sanoi että sillä tulee mua kova ikävä kun on sunnuntaihin asti poissa..
Voi kun minunkin mies joskus halaisi ja pussaisi ja eikä olisi kuin olisin ilmaa kun yritän halata tai pussata...
ja pakastimen ja imuroi viiden vuoden pölyt yhdistelmän takaa :-) Aivan ihana ylläri!
joten ei tarvii riidellä mistään, kiitos siitä.
Antoi mun nukkua aamulla, hoiti siis lapset ennen kuin lähti töihin 10 aikaan. Laittoi ihanan tekstarin päivällä. soitti voiko kaveri tulla meille illalla kylään (olen pyytänyt soittamaan hyvissä ajoin, jos näin on, kun en tykkää et yhtäkkiä kerrotaan jonkun tulevan, kun meil yleensä ruoka ku mies tulee kotiin). kehui mun tekemää ruokaa. Keitti kahvia sekä aamulla mulle termokseen että illalla meille. Vaihtoi vaippoja. Tuli mun kans suihkuun ja pesi mut.
Ollessani iltavuorossa töissä oli laittanut ruokaa lapsille, pitänyt lapsen ja kodin hyvin esimerkillisesti "koossa". Pessyt vessankin! :)
(Mies lomautuksella tämän viikon joten tehnyt vähän enemmän osan kotitöitä )
Lisäksi oli oma-aloitteisesti leiponut pitsaa lasten kanssa.Oli mukava tulla kotiin kun sai hyvää iltapalaa :)
Kun käskin mennä hoitamaan toisen lapsen kakkatilanteen niin hoiti sen.