Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhat viiltoarvet käsistä pois?

Vierailija
26.01.2010 |

Teininä olin ahdistunut, joo... Nyt kohta 40 ja vastuullisssa virassa, paljon asiakaskontakteja. Kuuma kesä ja t-paidat ovat kohta täällä... Pitääkö tehdä niinkuin aina ennenkin, kärsiä helteillä pitkistä hihoista, vai saako näitä arpia millään pois? Yksityisellä? Hiomalla? Paljo maksaa? Kyseleekö ne mistä ne on tullu? Poistaako ihmiset yleesä tällasia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida saada suomesta. Lähin jälleenmyyjä taitaa olla www.skinbiology.eu Italiassa, josta itse tilasin. Maksutavoiksi käy ainakin visa electron. Tai voi tietty avata paypal-tilin jonne saa pankin kautta siirrettyä rahaa ja maksu tehdään sitten sen avulla. Ebayssa on myös ulkomaisia jälleenmyyjiä.

Aineiden ei siis luvata toimivan kaikille ja menetelmä on erittäin hidas. Päätin kuitenkin kokeilla kun en keksinyt muutakaan, raportoin vaikka sitten myöhemmin. :) Netistä löytyy paljon tietoa vaikka hakusanoilla "copper peptides" ja joillain näyttää toimivan hyvin, joillain huonommin. Periaate on kuitenkin täysin erilainen kuin "tavallisissa" arpivoiteissa jotka ovat yleensä vain kosteusvoiteita ja mietoja happoja.

Semmoinen paikka kuin spellbound tattoo kuopiossa tekee myös arpien häivytystä tatuointikoneella. Eli arpikudosta rikotaan pistelemällä sitä ohuella neulalla jolloin paraneminen käynnistyy uudestaan. Sama periaate kuin joissain laserhoidoissa mutta pienemmät riskit. Ulkomailla jotkut kirurgit käyttävät menetelmää leikkausarpien häivytykseen, mutta Suomessa siitä ei vielä hirveästi tiedetä. Kannattaa ehkä kysyä vaikka sähköpostilla.

Vierailija
2/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 olet ihana ja fiksu ja sympaattinen olento, sussa olis kirveelle töitä

Mitä sä siellä kiukuttelet. 8 vaan totesi että tyhmyydestä saa maksaa myöhemmin. Ei se auta että tyhmyyden verhoaa johonkin muotisanaan kuten "ahdistuminen".

ja silloin on helposti mahdotonta uskoa, että toisille voi tapahtua, ja paljon.

Parempi se on aikuisena surra arpiaan ja selvitellä, pääseekö niistä eroon, kuin tehdä teininä jotain peruuttamattomampaa

nimim. toinen arpikäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita ihon vaalennut voiteita, jotka ovat arpiin ja luomiin, sekä maksaläiskiin tarkoitettuja. Ei löydy EU:n markkinoilta, mutta USA:sta saa tilattua.

Vierailija
4/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nämä tuotteet ja menetelmät käytössä, tuolta webbisivulta ja foorumilta löytyy paljon lisätietoa.

http://reverseskinaging.com/scars.html

http://healthyskin.infopop.cc/eve/ubb.x

En osaa vielä sanoa kuinka hyvin tuo oikeasti toimii. Eka kuukausi vasta menossa ja hyviin tuloksiin voi mennä jopa vuosi, mutta ihan hyvältä näyttää jo nyt. Jotkut asiakkaat väittävät saaneensa arpensa täysin huomaamattomaksi.

Ideana on siis kuoria arpikudosta hitaasti pois miedoilla hapoilla, mikrohiontaliinoilla, ym. menetelmillä. Arpiin levitetään kupari-peptidejä (copper peptide) sisältävää voidetta joka nopeuttaa normaalin ihon paranemista ja vähentää uuden arpikudoksen muodostumista.

Ulkomailla monet käyttää tuota esim. raskausarpien hoitoon. Hidas prosessi, mutta normaalistihan arvet ei yleensä parane koskaan. :)

Vierailija
5/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopon rentun matkaan ja jätti tytön ja isän.

Tilanne oli täysin kaoottinen herkässä iässä olevalle nuorelle ja purkautui itsariyrityksenä ja viiltelynä.

Niin makaa, miten petaa. Tätähän mieltä av.raati on. Itse olen kuitenkin onnellinen, että tuttuni selvisi hengissä vaikean kauden ja hän on nyt onnellinen suurperheen äiti, kenellä on asiat kunnossa.

Ehkä hänen pitäisi pukeutua säkkiin ja tuhkaan ja hänellä ei ole oikeutta olla onnellinen nyt aikuisena kun on nuorena ollut masentunut ja vahingoittanut itseään.

Mutta ehkä nämä kovan nuoruuden kokeneet ovatkin aikuisena niitä parempia ihmisiä kun ymmärtävät ihmisten heikkouksia.

Se tässä elämässä on tosiaan, että sitä niittää, mitä kylvää. Olen jo sen verran vanha, että olen nähnyt näiden vahvojen tuomitsijoidenkin romahtavan. Yleensä he sitten romahtavatkin melko syvälle, koska ovat olleet niin täydellisiä.

Joten niitä aikoja odotellessa arvon av.mammat. Muistattehan sitten tuomita itselle samalla tavalla kuin nyt toiset.

Vierailija
6/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi voi ehkä poistaa arpeutuneen alueen, mutta siitäkin arpi ja maksaa tuhansia. Mutta uutta arpea on tietysti helpompi hoitaa.

http://healthyskin.infopop.cc/eve/forums/a/tpc/f/1480045352/m/8560068552

Vierailija
7/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako voiteita mistään Suomnesta? en osa atilata ulkomaisilta nettisvuilta eikä mulla ole luottokorttia millä ne kai yleensä maksetaan.

Vierailija
8/17 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä kannattaa kysellä ...esim. Mehiläinen, diacor ym. Varmastikkaan ei ole ilmaista, mutta kannattaa kysellä. Mielummin ainakin ensin konsultoisin lääkäriä, kun tilaisin netistä tuntemattomia "lääkeaineita".

Toivottavasti löydät jonkun ratkaisun, ettei tarvitsisi enää kärsiä nuoruuden ongelmista.

Vierailija
9/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpitatuointeja.

Vierailija
10/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ettei mun töissä arvostettais sen enempää arpitatuointeja...

Vierailija
11/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään, tatskojen poistoa ja arpienkin

Vierailija
12/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ahdistuksen helpottamisesta. aivoissa vapautuu mielihyvää tuottavia ja ahdistusta lieventäviä aineita, kun tuntee viiltohaavan kivun.

pidin viillot jo teininä piilossa joten siltäkään osin ei ollut huomionhakua. eikä muillakaan ole. kyse on aina vakavasta asiasta, ihminen on todella ahdistunut silloin kun rupeaa näin äärimmäiseen toimintaan.

ei sillä että noin epäempaattisella kommentillasi vastausta ansaitsisit, mutta laitoin nyt kuitenkin pienen tietoiskun tähän aiheesta. kyse ei ole vain omista käsityksistäni, asiasta on paljon tutkimustietoa myös.

Vierailija
15/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin ahdistunut. Kipua sekin, vähän miedompaa vain.

Vierailija
16/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaiva on nimeltään trikotillomania. oikea sairaus sekin.

Vierailija
17/17 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 olet ihana ja fiksu ja sympaattinen olento, sussa olis kirveelle töitä

Mitä sä siellä kiukuttelet. 8 vaan totesi että tyhmyydestä saa maksaa myöhemmin. Ei se auta että tyhmyyden verhoaa johonkin muotisanaan kuten "ahdistuminen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi