Rakastuin mieheni ystävään
Olen ollut rakastunut mieheni parhaaseen ystävään jo kaksi vuotta. En voi olla ajattelematta häntä ja käytän kaikki tilaisuudet ollakseni yhteydessä häneen.
Hän taitaa tietää tunteeni ja flirttailee minulle aina tavatessamme. Mitään fyysistä välillämme ei ole tapahtunut, valitettavasti. Jos olisin vapaa, varmasti olisi! Oma mieheni on ihana ja tunnen syyllisyyttä kiinnostuksestani miehen ystävää kohtaan. Mitä tehdä?
Kommentit (6)
Muutoin pian itket, kun ei ole kumpaakaan miestä..
Keskity nyt vain siihen omaan mieheesi.
mutta en vain pysty :( ap
"En voi olla ajattelematta häntä ja käytän kaikki tilaisuudet ollakseni yhteydessä häneen."
Jos olisit mies, sanoisin, että oletpa munaton mies. Täytyy jokin itsekontrolli olla ja parisuhteen (avioliiton???) pelisäännöt selvät.
Itse olen etukäteen tehnyt selväksi: mulla on maailman paras vaimo, enkä ihastu toisiin. KUKAAN ei tule meidän väliin.
Itselläsi ei ole oikein moraalinen selkäranka kohdallaan. Ihastuminen on etukäteen täysin vältettävissä, jos huomaa merkit, ottaa itsekurin käyttöön ja toimii sen mukaan. Tuo, että "käytät kaikki tilaisuudet olla yhteydessä häneen" on jo henkistä pettämistä. Ihan sama jos olisi työkaverisi, koettaist ängetä samaan aikaan syömään / kahville / yrittäisit tehdä vaikutusta.
Kaikki nämä ovat jo toimintaa herättää mielenkiintoa ja tuomittavaa parisuhteessa. Nyt alat välttää noita tilanteita, jos hän käy, lähdet kävelylle / kauppaan, teet mielellään jotain tosi epäviehättävää. Mielellään myös piereskelet. Annat kunnon signaalin kaverille, ettet ole kiinnostunut, niin se menee ohi sinultakin.
Ja kaverista: Täysi kusipää, ajattele nyt vähän: Flirttailee kaverinsa vaimolle, hyi saatana mikä kusipää, en sanoisi edes kaveriksi. Ei taatusti tiedä mitä herrasmies tarkoittaa. (jos et tiennyt oikea herrasmies on herrasmies myös miehelle). Kuinka kehtaat tuollaista edes katella???
Unohda se!
Kukapa nyt ei välillä vähän ihastuisi ja helpointahan on ihastua sellaiseen, jonka tuntee. Mutta ei silti tarvii alkaa flirttailemaan. Mahtaako se mies flirttailla takaisin vai onko vain vaivautunut kun kaverin vaimo silleen käyttäytyy?
Lopeta tuollainen ja unohda tää miehen ystävä. Ei oo reilua.