Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusinpa, että minulla on asiat hyvin.

Vierailija
26.01.2010 |

Heti alkuun selvennän, ettei tarkoitus ole kehua, vaan sanoa totuus. Minulla on kolme ihanaa, tervettä lasta, hyvä mies ja hyvä työpaikka ja ihanat työkaverit.

Kävin kävelemässä pienen lenkin, kovasta pakkasesta huolimatta (-23), ja ihmettelin Suomen luontoa miten kaunista se on. Kuu loisti ja tähdet. Puut oli paksun valkoisen kuorrutuksen peitossa, kaunista.

Onko muita onnellisia? Miksi olet onnellinen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toipumassa hiljalleen. Lapset ovat ihania ja terveitä. Mies on ollut kärsivällinen ja loistava vanhempi sairauteni aikana, ja muutenkin tietysti. Parisuhde alkaa olla vihdoin kunnossa pitkän kipuilun jälkeen. Minulla on mukava työpaikka ja opiskelen unelmieni ammattiin. Ystäviä on paljon ympärillä ja vanhemmatkin vielä nuoria ja terveitä. Ja lähdemme kesällä ensimmäistä kertaa perheen kanssa lomamatkalle Kreikkaan :)

Vierailija
2/3 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko kirjoittanut em. kaltaisen viestin, jos sinulla ei olisi sitä työpaikkaa (ja työkavereita), mutta muuten kaikki kuten nytkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, ihana mies ja muutenkin elämä mallillaan. Tai no, vielä kun sen työpaikan saisi :) Mutta en anna sen lannistaa, kyllä se vielä joskus tärppää!