Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erikoisen hyvät alennukset!
26.01.2010 |
Yleensähän mainokset ovat tyyliä "50% hinnasta POIS".
Nyt satuin näkemään mainoksen jossa oli jättikoossa 80% ja ihmettelin (ja innostuin) jo että onpas rajut alennukset. Sitten huomasin yläreunassa pikkiriikkisen tekstin: "Maksat vain...." eli ale olikin 20%
Kommentit (2)
muka laillista?
Kyllä se on, kunhan tuotteiden lähellä on sitten muuntotaulukko, mistä asiakas voi hinnan katsoa erihintaisille tuotteille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
muka laillista?