Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti ei komenna lastaan

Vierailija
26.01.2010 |

Mitä tekisitte vastaavassa tilaanteessa.Meidän tytön kerhokaveri aina repimässä leluja lapseni kädestä tai muuten nimittelee rumasti.Äiti ei välitä mitään ja itse joudun aina tämän äidinkin muksua komentamaan ja siitäkös suuttuu!Mitä pitäisi tehdä,olen yrittänyt keskustella asiasta lapsen äidin kanssa, mutta tuntuu vain vaihtavan puheenaihetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen tuut. Tosin hänellä selvästi kyse siitä, ettei uskalla. Ettei lapset vaan suutu tms. Arvatkaapa millaisia mussukoita lapsista on tuolla lailla tullut jo 5- ja 3-vuotiaina...

Vierailija
2/4 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku minun lastani komentaisi aiheesta, lapsestani en tiedä tuskin suuttuisi kuitenkaan.kait jotkut ovat vaan luonteeltaan sellasia että ei mitään kestä sanoa

ap

Vierailija
4/4 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen tuut. Tosin hänellä selvästi kyse siitä, ettei uskalla. Ettei lapset vaan suutu tms. Arvatkaapa millaisia mussukoita lapsista on tuolla lailla tullut jo 5- ja 3-vuotiaina...

yhtä ihania mussukoita, kuin sukulaiseni 6-ja 3-vuotiaat..nimittäin heidänkin äiti on pelännyt ylikaiken,että lapsoset suuttuvat..