Paljonko on ikäeroa iltatähdellä ja edellisillä lapsilla?
Naurettava kysymys, teidän ;) mutta paljonko te ajattelette että iltatähden ja isompien lasten ero vuosissa on? Tai onko sille määritelmälle oikeasti joku "ikäraja"?
Kommentit (15)
Meillä on kuopus! Kaikki samassa persoonassa. Näin on hyvä!!!!!!!!!!!!!!!
sisarustensa kanssa 14, 17 ja 22 vuotta ikäeroa :)
..perhe..
Jos esim ekat lapset on tehty 18 ja 20 v, niin ei voi puhua iltatähdestä jos seuraava tehdään 30 v.
Iltatähti syntyy iäkkäille.
Palstan mukaan mulle on tulossa:
Olen vauvan syntyessä 41 v ja eroa kuopukseen 8 v.
..perhe..
Itse tunnen paríkin perhettä joissa lapsilla isoja ikäeroja, ja kuulen heiltä usein tuota että nuorimmaisia ei uskota saman isän lapsiksi. Onko se nyt jotenkin omituista tai tuomittavaa että haluaa vielä lapsia useampien vuosien jälkeen, ja vielä HERRAN JESTAS SENTÄÄN saman miehen/ vaimon kanssa?? Ei taida automaattisesti tehdö heistä ex-puolisoita tai uusioperheitä.
T. ap, jolla ikäeroa tulee 7 ja 8v uusimpaan tulokkaaseen
just vaikka 30 vuotiaana, jos on saanut lapset aiemmin vaikka just parikymppisenä.. mutta ajattelen että jos muilla lapsilla on ikäeroa vain vähän keskenään ja sit tulee vaikka 5-6v ikäeroa niin on se mun mielestä myös iltatähti.. jos kaikki edelliset on tehty 1,5-2v ikäerolla.. samoin sitä suuremmat ikäerot on iltatähtiä ja voi siis tulla iäkkäämmillekin äideille..
mut tää on vaan mun mielipide ja voi johtua siitä et itse haluan lapset pienellä ikäerolla ja nuorena..
iltatähden saa vanhemmat joiden ei enää uskota lapsia saavan, eli ovat jo niin iäkkäitä.
Esikko 8v, kun saimme toisen lapsen. Pitkä ikäero oli ihan harkittu eikä siinä sen kummempaa. Kovasti joutuu selittelemään, mikä on outoa. Saimme ensikon n. 25-vuotiaina. Kumpikin lapsi tärppäsi lyhyen yrittämisen jälkeen, sitäkin jouduttu selittelemään toisen kohdalla ("kävittekö hoidoissa"). Ja tuo sama mies -juttu, sitäkin ihmetellään.
Jotkut vaan jaksaa ihmetellä ja musta tässä ei ole mitään ihmettelemistä.
ystäväni vanhemmat oli jo yli 40v, ja 4:stä sisaruksesta nuorin oli 7v. mutta ei kukaan iltatähdestä puhunut. Mieheni on taas mielestäni iltatähti, vanhemmat yli 40v ja isommat sisarukset oli liki 18 ja 16 v.
mikään muutaman vuoden ikäerolla vaan ikäeroa pitää olla reippaasti ja vanhempien jo iäkkäämpiä. Esimerkiksi kaverini oli 15 ja veljensä 14, kun vanhemmat pökäsivät pikkusiskon vielä nelikymppisenä. Musta se oli iltatähti.
Samat vanhemmat.
Äiti oli esikoista saadessaan 19v ja "iltatähti" tuli äidin ollessa 47 vuotta!
mutta koska isoveljensä syntyi kun olin 41v, ei mielestäni kyseessä ole iltatähti. Ero edelliseen pitäisi olla ainakin yli 5 v että voisi puhua iltatähdestä(ja vanhemmat yli 40 v).
ajatella ettei voi olla sama isä...
Mulla on ikäeroa musta seuraavaan sisarukseen 16vuotta ja jopa neuvolassa olivat oikein ihmetelleet että ai, näillä kaikilla lapsilla on sama isä...