jaahas, vai että kariniemen marinadeista poistettiin natriumglutamaatti
Kommentit (12)
Siis paistinpannuahan ette tietenkään voi käyttää, kerran olette noin myrkkytietoisia.
käytä mitään teflon-paskoja tai muitakaan pinnoitettuja astioita. Valurautaa (vanhaa) ja terästä.
Siis paistinpannuahan ette tietenkään voi käyttää, kerran olette noin myrkkytietoisia.
Siis hä??? kyl mä tiiän et paistaessa tulee karsinogeenenjä mut mitä muuta vikaa on mun valurautapannussa?
geenimuunneltua soijaa ruuakseen. Sitä tuodaan Suomeen pari miljoonaa kiloa vuodessa broilerien evääksi.
geenimuunneltua soijaa ruuakseen. Sitä tuodaan Suomeen pari miljoonaa kiloa vuodessa broilerien evääksi.
Sama se mitä ne syö, kunhan eivät itse ole geenimuunneltuja.
Vai syökö joku geenitöntä ruokaa?
Sama se mitä ne syö, kunhan eivät itse ole geenimuunneltuja.
Mulla ainakin menee vatsa sekaisin tuosta lisäaineesta. Paistinpannun käyttämisestä, tai geenimuunneltua rehua syöneistä broilereista ei mene.
Tuskin on maailman pahin asia syödä kariniemen broileria teflonpannulla paistettuna. Vaikka söisi joka päivä sitä, niin luulenpa, että johonkin muuhun kuolee kuin kyseiseen asiaan.
syödään vain ja ainoastaan luomulihaa, -kanaa ja -kalaa. Ja hyvin harvoin paistetaan pannulla mitään. Uunissa ja keittämällä/höyrystämällä valmistamme suurimman osan ruoistamme.
Luomukanaa ei kyllä ole saatavilla Suomessa.
Eli moskaa ovat vuosikaudet syöttäneet.