Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko helmikuun Meidän perhe jo ilmestynyt?!
04.02.2010 |
Ei löytynyt kaupasta... :(
Kommentit (4)
Kahdesta kaupasta katsoin, eikä kummastakaan löytynyt.. Ei sillä että välttämättä sen tarvitsisin, kunhan ajattelin jotain luettavaa hankkia illaksi :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle ei tullut vielä tänään, vaikka tossa sivussa näkyy olevan uuden Vauvan kannen kuva. Tuliko muille?
mielenkiintoinen juttupaketti huonosta käytöksestä vs. käytöshäiriöistä.
Alue: Aihe vapaa
oli minusta jotenkin huono numero, ei juuri minua kiinnostavaa luettavaa.