välittäjä jotenkin sai sumutettua mua, viehkosti esitteli yleiset tilat ja paskan
marjat mitään pesutupaa ole!!
En olisi muuttanut tähän taloon, jos olisin tiennyt ettei täällä ole pesutupaa!
Kommentit (7)
Jos näin niin yhteys välittäjään ja valitusta kehiin. Jos taas pesutuvasta ei ollut puhetta niin voi voi, oma moka, ei pidä olettaa asioita.
käveli yhden suljetun oven ohi ja mulkkas että tuolla se on...EIKÄ ole, sututtaa
Mulle kävi kerran lähes noin kun olin vuokraamassa yksityiseltä kämppää ja se esitteli yleisiä tiloja. Kysyin pesutuvasta ja sanoi, että on pesutupa...mutta siellä ei ole pyykinpesukonetta! Siellä oli vaan kaksi isoa allasta, jossa voi esim. mattoja pestä... Onneksi tarkensi, eikä jättänyt siihen luuloon, että on "oikea" pesutupa...
Mutta todella törkeää välittäjältä väittää jotain muuta kun mitä on!
Muutettuani selvisi, että pesutupa oli kyllä, mutta se oli muutettu kuntosaliksi, jonne tietenkin pääsy vain osakkeenomistajilla. No, ei se minua haitannut, hommasin oman koneen, mutta kyllähän näitä riittää.
Miten niin välittäjä "mulkkasi", että "tuolla SE on"?!?
Siis sanoiko välittäjä sinulle, että taloyhtiössä on pesutupa vai ei? - Jos välittäjä on sanonut, että pesutupa on, ja sitä ei ole, voit purkaa vuokrasopimuksen sillä perusteella ja käsittääkseni vielä vaatia välittäjältä jotain korvauksia. Välittäjä ON VASTUUSSA siitä, mitä sanoo!
Mutta siis jos sinä vaan jotenkin olit rivien välistä lukevinasi, että välittäjä tarkoitti ehkä pesutupaa viitatessaan jonnekin varastoon, niin haloo, kukakohan tässä on vähän sumussa...
Tuskin mitaan valitusta edes ruvetaan kasittelemaan silla perusteella etta 'kylla se sanoi' - ja toinen osapuoli tietysti sanoo etta ei ole sanonut.
Jos ei mitaan ole paperilla mainittu niin aika turha valittaa.
Tuskin mitaan valitusta edes ruvetaan kasittelemaan silla perusteella etta 'kylla se sanoi' - ja toinen osapuoli tietysti sanoo etta ei ole sanonut. Jos ei mitaan ole paperilla mainittu niin aika turha valittaa.
Jos näin niin yhteys välittäjään ja valitusta kehiin. Jos taas pesutuvasta ei ollut puhetta niin voi voi, oma moka, ei pidä olettaa asioita.