Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voi hemmetti, vai että teattereilla menee huonosti ja sitä rataa

Vierailija
25.01.2010 |

joka ikinen kerta kun näen kiinnostavan näytelmän tulevan ohjelmistoon ja otan samantien yhteyttä liput varatakseni, onkin koko näytelmä kauttaaltaan loppuunmyyty. AINA. Meneekö liput jollekin salaseuralle, Helsingin/Espoon kermalle, ja me rahvaat saadaan jämät, jos saadaan? Vai miten tämä lippuruletti oikein toimii? Olisi tosi kivaa käydä teatterissa, mutta näemmä pitäisi tietää 5 vuotta etukäteen tuleva ohjelmisto ja varata lippu tiettyy esitykseen. Ugh, olen valittanut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis teatterillekin halvempaa pitää samaa näytelmää ohjelmistossa pidempään.

Vierailija
2/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palutetta vaan menemään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin "yläluokan kulissiperheen sisäisestä ahdistuksesta kertova draama"- näytäntöihin sitten kyllä pääsis, mut mä en ainakaan jaksa niihin vaivautua. Heti jos ohjelmistossa on jotain hauskempaa ja mielenkiintoisempaa, niin niihin ei lippuja saakaan.

Vierailija
4/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin "yläluokan kulissiperheen sisäisestä ahdistuksesta kertova draama"- näytäntöihin sitten kyllä pääsis,

Ai saamari että mä repesin tälle :-). Oikeesti, se on JUST noin.

Vierailija
5/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa "hauskoissa ja viihdyttävissä" näytelmissä. Niitä on mukava tulla koko elohopeakerhon kanssa pihtiputaalta katselemaan ja tuoda samalla rahaa teatterille, jotta voidaan tehdä myös kunnon näytelmiä, joihin eivät ehkä kaikki ryntää samalla tavalla, mutta joissa on jotain itua.

Jokaiselle jotakin. Kiva, että tehdään sellaistakin teatteria, jossa on sisältöä.

Vierailija
6/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina päässyt katsomaan sitä, mitä haluan, ja neuvoksi voin kertoa, että kannattaa liittyä teattereiden kanta-asiakkaaksi. Lähettävät ohjelmiston postitse kotiin kauan ennen kuin liput edes tulevat myyntiin. Pienemmät teatterit lisäävät kantiksia postituslistalleen, ja tiedottavat näytelmistä sähköpostitse.

Vierailija
7/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran traaginen ja ahdistava, ettei kaipaa teatteria luomaan niitä tunteita keinotekoisesti.

Ylemmyydentuntoisille nuoren polven cityihmisille voidaan tuottaa niitä kokemuksia sitten näytelmien avulla.

Joo, kyllä pitäis olla enemmän näytöksiä noissa "hauskoissa ja viihdyttävissä" näytelmissä. Niitä on mukava tulla koko elohopeakerhon kanssa pihtiputaalta katselemaan ja tuoda samalla rahaa teatterille, jotta voidaan tehdä myös kunnon näytelmiä, joihin eivät ehkä kaikki ryntää samalla tavalla, mutta joissa on jotain itua. Jokaiselle jotakin. Kiva, että tehdään sellaistakin teatteria, jossa on sisältöä.

Vierailija
8/8 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin kyllä niissä hömppäkulttuurin suosijoissa on paljon myös älyllisesti laiskoja ihmisiä. Esimerkiksi äitini ei vain viitsi/jaksa/halua katsella tai lukea mitään, mitä joutuisi ajattelemaan, mutta pitää kovasti teatterista ja lukeekin paljon. Mikäpä siinä, viihteelläkin on paikkansa.

Tämä ei liittyne ap:seen mitenkään, joten ei tästä sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä