Käskin ukon painua tyhjentämään pallinsa vaikka siwan kassan kanssa.
Mua vituttaa tuo seksin vinkuminen täällä kotona aamusta iltaan. Sitten kehuu että olis ollut eilen baarissa naisia tarjolla.
Vittuako se sitten tänne yöksi raahautuu, olis mennyt pallientyhjennyshoitoon ihan minne vaan, ei kiinnosta.
Kommentit (11)
sinut poloisen wt-mamman kuvittelemaan, että ukkosi mua kiinnostaisi?
t. avioliitossaan onnellinen Siwan kassa
Hoitakaa parisuhdesotkunne keskenänne tai erotkaa.
Vois sullaki pipo höllätä ja mieli parantua jos saisit hyvää seksiä.
maisterini ja mieheni on pihdannut seksiä viimeiset kaksi vuotta.
pahimmat paineet sen siwan kassan kanssa ja sit sillä riittää kestävyyttä tarjota mullekin nautintoa eikä vaan pikaista 3 työntöä ja laukeaminen kun paineet on niin kovat.
vaikea saada. Ukko hoitaa lapsensa, eikä sille edes tartte siitä luonnossa maksaa. Ja minä voin elää pelkällä dildolla, lapsilukuni on täynnä, seksiä ja miestä en enää tarvitse.
sä maksat siitä vitutuksellas. mutta samapa tuo, jotenkin noinhan se kuvio aina toimii.
vaikea saada. Ukko hoitaa lapsensa, eikä sille edes tartte siitä luonnossa maksaa. Ja minä voin elää pelkällä dildolla, lapsilukuni on täynnä, seksiä ja miestä en enää tarvitse.
eiköhän iskä edelleenkin lapsiaan katselisi ja sinä saisit nauttia laadukkaammasta seksistä ja mies ehkä löytäisi onnen siwasta.
..pahalle haisevan muijan ulos pellolle ja aika vikkelästi sen tekisinkin. Oikea ylläpito taakka, ei tuollaisesta ole muuta kuin riesaa. Pillukin kasvanut umpeen.
Täysin syytön osapuoli.