Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono päivä tänään (sisältää valitusta)

Vierailija
24.01.2010 |

Jos joku osaa piristää, olen kiitollinen.

Mies työmatkalla ja minulla paha flunssa. Niskakin kipeytyi, hädin tuskin saan päätä käännettyä. Kuukautiset alkoivat. Lapset kiukkuisia, kun eivät voi kovassa pakkasessa ulkoilla. Perheen asperger-lapsi kiukkuaa joka jumalan asiasta (viimeksi siitä, kun meidän piti pelata yhtä peliä ja minä erehdyin ottamaan sen paketista - lapsi haluaa tehdä kaiken 100% itse).

Haluaisin vaan vetää vällyt korville ja nukkua vuorokauden ympäri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä varmaan oot kaikki konstit jo itsekin miettinyt. Mutta huomenna on taas uusi päivä, ei kannata liikaa masentua. Hemmottele itseäsi mahdollisimman paljon ja muista, ettei se assikaan ilkeyttään kiukkua.

Vierailija
2/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin, mistä se kiukkuaminen johtuu. Mutta uskotkos, se ei aina auta kestämisessä ja siinä, että oma mieliala pysyy korkealla, kun koko päivä on yhtä huutoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin edes helpottaa, jos aattelisit, että onneks ei oo vielä oksennustautia tohon päälle.

Mutta kiitos Sinulle, minulle tuli oitis hellyttävä olo tuosta otsikoinnistasi (sisältää valitusta) - se oli söpöä!

Vierailija
4/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo huomiseksi voi odottaa parempaa. Ja voittehan te miettiä yhdessä jotain kivaa muutaman päivän päähän - piristää kovasti jo tämänpäiväistä tunnelmaa.

Tee nyt vain välttämätön. Yritä selvitä ruoanlaitosta tänään niin helpolla kuin pystyt ja jätä siivoukset toiselle päivälle. Ota särkylääkkeitä kipuun.

Jos vointi vähän paranee, mieti jotain helppoa ekstrakivaa illaksi- avaatte suklaalevyn, katsotte yhdessä telkkaria, tilaatte pitsaa, teette smoothien, kirjoitatte kirjeen mummulle, katselette valokuvia, käytte saunassa, sytytätte kynttilän, luette satukirjaa...

Vierailija
5/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa take awayta josta kaikki pitävät. Pistä lapset aikaisin kylpyyn ja sitten nukkumaan. Uuusi tulehduskipulääke illalla ja jäätä taas niskaan. Aikasin nukkumaan ja huomenna ...simsala bim, heräätte huomattavasti pirteämpänä koko porukka!

Vierailija
6/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten taida tohtia, kun on samalla tosiaan tää rouhea flunssa: kurkku kipeä, yskä kauhea, poskia vihloo...

Kiitos, olette jo piristäneet, kun ei kukaan ole veetuillut. ;-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi