Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös työttömyysturva kuuluu KAIKILLE työttömille jos kerran lapsilistäki.

Vierailija
24.01.2010 |

Puolison tuloista riippumatta. Ei kotirouvakaan lakkaa syömästä ja kuluttamasta jäätyään työttömäksi jos kerran suurituloisten lapsetkaan eivät lapsilisiä kuluttamasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liiton päivärahalta olen jo kerran tippunut. Ei sekään ikuinen ole.

Vierailija
2/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi suurimpia vääryyksiä Suomen systeemissä. Nykyään peruspäivärahaa saa puolison tuloista riippumatta, mutta työmarkkinatukea ei. Eli juuri kaikista huonoimmassa työmarkkina-asemassa olevat, joilla siis ei ole ollut töitä ennenkään (työssäoloehto ei täyty), eivät saa MISTÄÄN MITÄÄN, jos puoliso tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sit tartte narista!

Vierailija
4/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsilisä ole sosiaalituki sillä tavoin kuin työmarkkinatuki. Lapsilisän tarkoitus on tasata lapsettomien ja lapsellisten taloudellista eroa. Sen sijaan työmarkkinatuki on rinnastettava toimeentulotukeen ja eihän toimeentulotukikaan juokse, jos talouden tulot on liian isot.

Vierailija
5/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi se on aika vähän, mitä puoliso saa tienata, kun tuki alenee tai menetetään kokonaan.

Vierailija
6/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeästi teen töitä tutuille ja tuntemattomille, verokortilla en. Ja käytän ihan vittuillessaankin koko ajan terveyspalveluita, kiusaan kelan virkailijoita turhilla hakemuksilla, yms.

Vierailija
7/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

orjaksi en ala.

Vierailija
8/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat korotettua työmarkkinatukea siltä ajalta puolitson tuloista riippumatta. Eli ehkä se sittenkin kannattaa?

Vierailija
9/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun maksamaan yksiöön, saan asumistukea, toimeentulotukea, työmarkkinatukea ja ex-mies maksaa mulle vielä käydessään kylässä viikkorahaakin.

Ja sit kun ero on virallinen, saan puolet meidän omaisuudesta.

Vierailija
10/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan puolet meidän talon arvosta ja kaikki minulle kuuluvat tuet.

Vierailija
11/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..et varmasti tule saamaan työmarkkinatukea JA toimeentulotukea samaan aikaan. Sori.

Vierailija
12/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omavastuun, koska työmarkkinatuki ei riitä niihin. Yksinäiselle työttömälle pitää jäädä elämiseen 420€/kk

Vierailija
13/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omaisuutta. Eli jos osituksessa napsahtaa tilille vaikka muutama kymppitonni, niin saat ne ihan rauhassa käyttää elämiseen.

Vierailija
14/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asumistukea saa, vaikka olisikin se kymppitonni omaisuutta.

Vierailija
15/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän ei ole äiti. Säälittäisi lapset.

Vierailija
16/16 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä joudu maksamaa elatusmaksuja. Ja otan sen mitä minulle kuuluu, työttömyyskorvaukseni ja asumistukeni.

en ala joka sukkahousuihin ukolta rahaa kerjäämään, mä haluan sen 420€ kuukausirahaa ja osuuden meidän talosta siihen lisäksi.

Heti kun talorahat tupsahtavat tilille, lähden 7pv:ksi ulkomaille, kun työttömänä saa olla viikon ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan