Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muskarissa olleet + tyhmä kysymys

Vierailija
23.01.2010 |

ajattelin mennä vauvan 6kk kanssa muskariin, pitääkö muskarissa esitellä itsensä ja vauvansa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla ja aina kun tulee uusia ryhmään!

Vierailija
2/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa hei! Luulisin, että muskariope pyytää teitä esittelemään itsensä.

Jännittääkö se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sen takia murehdi. Kyllä sen pitäjän täytyy esittää, että meillä on täällä uusi... jne ja pyytää sinun ehkä kertomaan jotain.

Hyvin se menee ;)

Vierailija
4/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan hirveä jännittämään kaikkea, hävettää. ääni ja kädet tärisee ja alan haukkomaan henkeä jonka takia en pysty puhumaan

-ap

Vierailija
5/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ajatella, että se on sinun vauvasi/lapsesi joka siellä muskarissa on. Sinä olet vaan avustaja, sivuosassa. Sillä lapsellehan se muskari onkin, joten älä suotta jännitä.

Vierailija
6/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin voitko mennä ensimmäisen kerran hänen kanssaan?

Jännitys on kamala asia, mutta todennäköisesti ryhmässä on joku muukin jännittäjä.

Älä jätä niin mukavaa harrastusta käymättä tuon jännityksen takia.

Käytätkö jotain lääkkeitä tuohon jännitykseen?

olen ihan hirveä jännittämään kaikkea, hävettää. ääni ja kädet tärisee ja alan haukkomaan henkeä jonka takia en pysty puhumaan

-ap

Vierailija
7/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa hirveä jännittäjä ja pakoilen aina kaikkea just sen takia ettei tarvitsisi puhua mitään. Mutta lapsen kanssa on ollut paljon helpompaa. Asennoidun niin että lapsi on menossa jonnekin ja itse olen vaan mukana. Eli esim jossakin esittely tilanteessa voisin sanoa : tässä on Hilppa 6 kk. Puhuminen on helpompaa kun en puhu itsestäni, ja kaikki huomio on silloin lapsessa.

Vierailija
8/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ohjaaja tietää (kysyy ekalla kerralla) lasten nimet ja joka muskarikerran alussa yleensä lauletaan sellainen "xxx tyttö/poika kiva kun oot täällä" -laulu jokaisen lapsen nimellä. Vanhempia ei meillä ole mitenkään esitelty eikä kenenkään muutenkaan ole tarvinnut kertoa mitään itsestään.

Jos esittäytyminen jännittää, niin kannattaa vaikka sanoa sille muskarin pitäjälle etukäteen että ei haluaisi esittäytyä jos mahdollista. Tai ainakin kysellä etukäteen mikä käytäntö on, ettei tartte turhaan jännittää tai ainakaan sen takia olla menemättä.

Vierailija
9/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin aina jännitän uusia tilanteita. Muskarin vetäjät ovat usein mukavia.

Vierailija
10/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä alkoi itkettämmän kamalasti, taidan mennä makkariin vähäksi aikaa vollottamaan... seko taidan olla.:D

Vierailija
11/11 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikissa on esitelty vauva, itseä ei ole esitelty. Eli esim. niin että tässä on Maija 4kk, ei sen kummemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan