Onko markettien raskautestit vähemmän herkkiä, kuin apteekin?
Testasin cittarista ostetulla testillä kp 34. Näytti selvää negaa, tein testin illalla. No menkat eivät ole alkaneet, siitä on pari päivää. Nyt mietin, mitä jos sittenkin olen raskaana...Pitkiä kiertoja on ollut kyllä ennenkin.
Kommentit (6)
on varmaan herkin, näyttää jo viikon päästä yhdynnästä hailakan viivan.
ja se näytti vaisua plussaa?! Aattelin, kun joskus sanotaan et sekin näyttää raskaana plussaa...Tai sit aattelin et mulla oli ovis tosi myöhään ja menkat alkaa siks myöhään. Mut nyt mietityttää...AP
4 pv ennen menkkoja RFSU:n liuskatestissä haalea viiva, ja tuossa cittarin PregChekissä selkeä viiva heti kun menkat ois pitäny alkaa. (Ei mikään sika vahva mut selvä siis...)
Ite oon käyttäny just niitä markettien halpistestejä, liuskoja joita saa 2kpl/5eur. Kaikilla kerroilla näyttänyt selvää plussaa jo viikkoa ennen ennenkuin kuukautisten edes pitäisi alkaa. Tosin tiesin olevani raskaana ilman testiäkin kun rinnoista tuli maitoa, olin hyvin pahoinvoiva jne.. Itsellä nousee raskaushormoni taivaisiin, joten testit näyttää selvää plussaa paljon ennen kuin menkkojen edes pitäisi alkaa.
Toisilla taas raskaushormonia on niin vähän, että vaikka olisit ollut jo hyvän aikaa raskaana ja menkat parikin viikkoamyöhäss, testi näyttää aina vaan negatiivista tai sitten tulee hyvin haalea haamu, josta ei tiedä onko siinä viiva vai ei.
Jos menkat ei ala niin odottele viikko ja tee uusi testi. Jos tuntuu että olet raskaana, mutta testit näyttää vaan negaa, niin mene terveyskeskukseen verikokeeseen.
Mullakin näytti eka testi negaa, oisko ollu kp jotain 32-35. Viikon päästä oli plussa saman paketin toisella testillä. (Prisman testi, jossa siis kaksi tikkua samassa).