Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hyväkuntoiset kirpparivaatteet loppuu kokoon 86cm?

Vierailija
23.01.2010 |

sen jälkeiset, eli 92cm eteenpäin on ihan kaameita rytkyjä, joita en lapseni päälle pukisi. Siihen loppu tämän mamman kirpparikäynnit!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemmin, alle 86-senttisenä lapset ei kuluta vaatteitaan niinkuin siitä isommat

Vierailija
2/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa liikkumaan enemmän, syö itse jne. Kuluuhan ne, jossei missään kuplassa aio elää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain polvista kuluneista hennesin kollarihousuista 4e. kuka idiootti maksaa kun uudet saa melki samaan hintaan!

Vierailija
4/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempään, vuosikin, joten niitä käytetään enemmän kuin pienempänä, jolloin vaatteet jäävät muutaman kuukauden kuluttua pieneksi.

Lapsi alkaa liikkumaan enemmän, syö itse jne. Kuluuhan ne, jossei missään kuplassa aio elää...

Vierailija
5/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle tarjolla järkkyjä kulahtaneita paitoja ja varsinkin housut on surkeassa kunnossa. aleista sai tosiaan vitosella vaikka mitä ihan uutena.ei tosiaan viitsi maksaa lähes samaa jostain rytkystä!vauvanvaatteita pidetään niin vähän aikaa ilmeisesti kun lapset humahtavat pituutta.

Vierailija
6/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen tehnyt. Kun kiertää samoja kirppiksiä, oppii näkemään pikasilmäyksellä, missä pöydässä on sopivankokoisia ja hyväkuntoisia merkkivaatteita. Ei tarvitse kollata niitä virttyneitä trikoorytkyjä.

Vierailija
7/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään ostin pojalle 92-104 kokoa vaikka ja mitä! Ainut mitä on todella vähän ovat collegetyyppiset housut. Ja syyn ymmärrän hyvin - jo toinen poika meillä.

Muuten pitää muistaa, että kirpparivalikoima on sen hetken tilanne ja huomenna tilanne on taas toinen. Ja että kannattaa ostaa varastoon, kolme kuukautta menee hujauksessa.

Vierailija
8/8 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villalyhty.fi löytyy yhteystiedot todella loistavalle lastentarvike kirppikselle. Ikinä en ole tyhjim käsin lähtenyt ja vaatteet mennyt myös todella hyvin kaupaksi!

Asiakkaita melkein aina paljon ja myyjistä tunkua jo :D tämä on paikka mistä olen löytänyt omille lapsille lähes kaiken! tarvittavan.

Suosittelen ehdottomasti käymistä vaikka vähän kauempaa