Tunnetko ns. Hannu Hanhia, joille tapahtuu onnenpotkuja kerta toisensa jälkeen?
Kommentit (7)
Meillä onni potkinut viime aikoina. Esikoinen syntyi, mies sai loistavan ylennyksen, tehtiin tosi hyvät autokaupat ja minä sain pienen perinnön.
MUTTA jos meitä ei lähemmin tunne, niin ei tiedä, että takana on myös paljon surua. Kaksi vuotta lapsettomuuden tuskaa ja keskenmenoja. Parisuhde koetuksella. Läheisen ihmisen työttömyys, läheisen perheen ero, läheisen kuolema ja kummilapsen käytöshäiriöt.
asiat kerta toisensa jälkeen hyvin.
Hyvin pitkälle se johtuu siitä, että pidän pieniäkin asioita isoina. Pienestä ilosta teen suuren ilon. Koko ajan saan hyvi asioita, monta kertaa päivässä. Myös isoja hyviä asioita on tapahtunut. Olen unelmien miehen kanssa, täydelliset lapset ja kaunis koti, olen terve, on ihania ystäviä. Se on kaikki mitä elämältä edes voi haluta ja enemmän!
Minulta on kuollut läheinen ihminen, olen ollut vuosien lapsettomuushoidoissa ja sairastanut vaikean sairauden. Ajattelen, että olen hannuhanhi kun sain tuntea sen ihmisen kuolemaansa saakka, sain kaksi lasta hoidoilla ja paranin sairaudesta, johon moni kuolee.
Onni on pitkälti asenne.
Hyvin pitkälle se johtuu siitä, että pidän pieniäkin asioita isoina. Pienestä ilosta teen suuren ilon. Koko ajan saan hyvi asioita, monta kertaa päivässä. Myös isoja hyviä asioita on tapahtunut. Olen unelmien miehen kanssa, täydelliset lapset ja kaunis koti, olen terve, on ihania ystäviä. Se on kaikki mitä elämältä edes voi haluta ja enemmän! Minulta on kuollut läheinen ihminen, olen ollut vuosien lapsettomuushoidoissa ja sairastanut vaikean sairauden. Ajattelen, että olen hannuhanhi kun sain tuntea sen ihmisen kuolemaansa saakka, sain kaksi lasta hoidoilla ja paranin sairaudesta, johon moni kuolee. Onni on pitkälti asenne.
Olen sitä mieltä, että mihin ikinä ajatuksensa keskittää, se lisääntyy elämässä. Sen sijaan että keskitin ajatukseni lapsettomuuteen (sitä kesti 7 vuotta), keskitin ajatukseni lapsen saamiseen. Kuvittelin mielessäni elävästi miten työnnän tummansinisiä vauvanvaunuja kadulla, ja erinäisten sattumusten ja hoitojen jälkeen työntelinkin sitten niitä sinisiä vaunuja, tosin tuplasellaisia :-)
hyvin kun mieheni astui elämääni.
Oli onni että tapasin hanet ja elämme onnellisina onnellisessa perheessä
Vaikka taustalla on mm. läheisen ihmisen kuolema ja vuosien lapsettomuus. Kun on käynyt riittävän syvällä, osaa iloita pienistä asioista.
Ihan tavallisia, joskin joissain tilanteissa tulee ilmi, että ei ihan ymmärretä sitä, että kaikkia ei onni potki.