Ei seksiä puoleen vuoteen, mies juuri nyt firman pippaloissa
villi arvaus, pettääkö minua ja perustelusi? Omat kokemuksesi? En odota häntä kotiin ennen aamuyötä.
Kommentit (16)
vaikea sanoa.Tuskin pettää jos teillä suhde muuten "terveellä" pohjalla.Uskon että silloin ei ole tarvetta pilata kestävää suhdetta vain seksin takia,siksi.
ku kävis vähä panolla. akkaki pihtaa niin ei kai sitä haittaa
Jos kyseesssä olisi omani, niin vastaisin ettei petä.
Meillä ehkä molemmilla osapuolilla. Vauva 10 kk ja raskauden loppuvaiheilla olin haluton, samoin vauvan synnyttyä. Sitten pari kertaa aloitteestani seksiä, päättyivät siihen että miehen suorituskyky...loppui. Eli suoraan sanottuna ei seisonut kauhean kauan.
Olen ollut niin vaivaantunut kun olen miettinyt että ehkä syy oli minussa. Olen lihonut, olenko "löystynyt", missä vika? No joka tapauksessa tilanne on nyt lukossa ollut siitä asti.
ap
Miehetkin ovat tavallaan raskaana samaan aikaan kuin sinä. Tämä on ainakin oma henk.koht. näkemykseni =) Heillekkin voi olla vaikeaa aloitta seksielämää tavallaan uudelleen vauvan syntymän jälkeen. Ehkä pelkona on sinun satuttaminen tms. Kannattaa keskustella asiasta ihan suoraan miehen kanssa (jos normaali perusmies kyseessä, anna peri kaljaa pohjaksi ennen keskustelua) missä mättää. Tuskin vielä tuon perustella kannaa ajatella, että mies olisi pettämisreissulla.
kun surffailin auki jääneellä koneella - olen siis mies :)
Eivät miehet automaattisesti petä, vaikka ei ole seksielämää. On muitakin tapoja päästä paineistaan irti.
Olen itse 2 lapsen isä, parhaimmillaan vuoden ilman seksiä(suhteessa) ollut, eikä edes tehnyt mieli pettää. Olen jutellut asiasta useamman miehen kanssa, ja ihan samankaltaisia juttuja ovat puhuneet.
Eli ei pelkoa :)
Olen lukenut täältä monia viestejä tyyliin "mies varmasti pettää jos teillä ei ole seksiä" että on helpottavaa kuulla myös vastakkainen mielipide. Silti en taida saada unta ennenkuin hän tulee kotiin...
ap
kun surffailin auki jääneellä koneella - olen siis mies :) Eivät miehet automaattisesti petä, vaikka ei ole seksielämää. On muitakin tapoja päästä paineistaan irti. Olen itse 2 lapsen isä, parhaimmillaan vuoden ilman seksiä(suhteessa) ollut, eikä edes tehnyt mieli pettää. Olen jutellut asiasta useamman miehen kanssa, ja ihan samankaltaisia juttuja ovat puhuneet. Eli ei pelkoa :)
Ei täältä kannata lukea mitään "miehesi pettää sinua, jos hän tekee sitä tätä tai tota.. " :D
Kaikki ovat yksilöitä ja tekevät omat ratkaisut elämässään, ota huomioon, että on olemassa miehiä (&naisiakin) jotka pettävät, vaikka kumppani olisi viereisessä huoneessa, tällaisten seksuaalisesti sairaiden puolisot leimaavat täällä netissä, että kaikki miehet ovat tällaisia - mikä ei pidä paikkaansa.
Meillä on myös pieni vauva ja haluni loppuivat raskauden 7.kuulla, kun aloin muistuttamaan ulkonäöltäni muumipeikkoa :)
Seksiä harrastimme vasta noin reilun 2kk jälkeen syntymästä ja välillä voi mennä 2-3 viikkoa ilman seksiä ja välillä sitä voi olla muutaman kerran päivässä, silti ei huoleta, että mieheni pettäisi esim työmatkoillaan, sillä vauva on syventänyt & parantanut suhdettamme.
En usko että miehesi ainakaan sänkyyn asti päätyisi. Tuskin edes uskaltaisi siinä pelossa että vieras nainen pääsee todistamaan miten hänellä ei seisokaan/toimikaan jos teillä on niin jo pariin kertaan käynyt.
Riipuu ihan miehestä, omani on niin elukka että ehkä pettäis mutta kokemukseni perusteella useimmille ei tulis mieleenkään yrittää varsinaiseen aktiin asti päästä.
Kyllä firman bileissä aina flirttaillaan ja tanssitaan, ja ehkä pussaillaan, mutta eihän siinä vielä mitään sen kummempaa.
Itse kullekin on vapauttavaa vähän flirttailla jonkun vieraamman naisen/miehen kanssa, olla vaan ja nauttia toisen seurasta, tuntea itsensä haluttavaksi ja voida pitää toista sellaisena ilman kaikkea sitä painolastia mikä pitkässä suhteessa oman partnerin kanssa väkisinkin on.
Tietäähän sen itsekin miten kummasti viehättää välillä sellainen mies jota ei ole koskaan nähnyt paskalla tai kiroilemassa pieleen menneen autonkorjauksensa kanssa , sellainen jolle voi flirttailla ilman että se käy heti käsiksi ja suuttuu puhumattomaksi jos kieltäydyt - sellainen joka katsoo samanlaisin silmin koska sekään ei ole nähnyt minua kirkuvana, polkemassa jalkaa itkuraivarin raidoittamine naamoineni eikä piereskelemässä sohvalla verkkarit jalassa nenä finnien puristelusta punaisena.
Siinä se firman juhlien ihanuus on, ja pilalle menisi jos homma siitä tosi toimiin etenisi.
Toivottavasti miehesi tulee kotiin iloisella mielellä, ehkä itsetunto koholla ja ennen kaikkea puhtaita jauhoja pussissaan ;-)
Mikset ottanut mieheltäsi suihin edellisiltana tai runkannut tms. Silloinhan ei tarvitsisi lähteä metsään ladatun aseen kanssa. Siinä olisi sitä kontrollia.
Mä olen myös mies. Miten tuntuu että se ois automaatio että mies pettää? Mut sit taas, ketä se vahingoittaa. Ihmiselle se on tärkeä osa elämää. Mut oikeesti, huoli pois, se on niin kännissä ettei sillä edes seiso :)
Mikset ottanut mieheltäsi suihin edellisiltana tai runkannut tms. Silloinhan ei tarvitsisi lähteä metsään ladatun aseen kanssa. Siinä olisi sitä kontrollia.
Mä olen myös mies. Miten tuntuu että se ois automaatio että mies pettää? Mut sit taas, ketä se vahingoittaa. Ihmiselle se on tärkeä osa elämää. Mut oikeesti, huoli pois, se on niin kännissä ettei sillä edes seiso :)
Pettäminen on tärkeä osa elämää?
järkevä ihminen ei petä vaikka tilaisuus tulisi vaan pitää jalat maassa. Eri asia jos parisuhde on pitkään jatkunut huonona ja sittenkin eroaa ensin.
Se on kuitenkin helppo sanoa, että seksittömyyden jatkuminen tappaa parisuhteenne.
Sille kannnattaisi tehdä jotain.
Eihän kukaan voi tietää, miten ap:n mies menettelee kussakin tilanteessa, kun ei sitä voi tietää kuin ko. henkilö itse.
On nämä pariterapeutit palstalla kyllä hauskaa luettavaa..
Toinen asia on se, puoli vuotta ilman seksiä suhteessa kertoo omaa karua kieltään siitä, että lähtölaskenta taitaa olla alkanut.
Miksi yleensä olla suhteessa, jos toista ei halua myös seksuaalisesti?
ja muita pippaloita. Meillä tosin menee hyvin, mutta aina varmempaa kun ei ole puutteessa baanalle lähtiessään.
naisen kanssa. Jatkoa, sitä ei tiedä kukaan, tuskin edes miehesi.