Lue keskustelun säännöt.
Aika pentuja miehiä, jos usemmankin kerran
22.01.2010 |
ajavat korttinsa hyllylle. Yks olis jo tarpeeksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänajavat korttinsa hyllylle. Yks olis jo tarpeeksi.
Mutta kerroppas kuinka 42 vuotias mies saadaan ajamaan hiljempaa? Ei siis aja törkeitä lukemia vaan "hyvällä tiellä, hyvissä olosuhteissa"