En ymmärrä tätä T2H hysteriaa.
Siis mikä niissä Ticket to Heaven-vaatteissa viehättää? Talvihaalarit ovat painavia ja tönkköjä, nämä plain rain jutskat on helposti rikki meneviä vaatteita. Ja niistä saa maksaa maltaita. Miksi niin monet niitä haluavat? Ihan kuin olisi palattu vanhoihin enstex-kankaisiin.
Kommentit (10)
niitä rupeaa olemaan jo aika monella.
mutta ainakin Helsingissä tätä ko. merkkiä on kaupat pullollaan. Minä en henk.kohtaisesti niistä pidä, koska ovat vaikeita pukea eikä malli ole meillä hyvä. En usko, että erikoisuuden tavoittelu, kun tuossa puistossa tämä merkki näyttää olevan yleisin. Hyvänä puolena olen kuullut, että kestää ja on riittävän pitkät hihat ja lahkeet.
Ne on katsos hankalampia saada hankituksi kuin esim. Reimatecit, jota myydään ihan pikkukaupungeissa.Se se pääpointti niissä on: erikoisuuden tavoittelu :-)
Nettikaupan kautta suoraan Tanskasta. Kahdelle lapselle haalarit á 76e, ilman toimituskuluja suoraan kotiovelle. Ja onnistuu muuten ihan pikkukaupungissakin
En ole ymmärtänyt, että ne olisivat jotenkin "erityisiä". Meillä näitä on kyllä paljon käytetty eikä meillä yhtään Plain rain asukaan ole mennyt rikki vaikka niitä on ollut käytössä jo 4 vuoden ajan ja suurin osa niistä on kahden lapsen jäljiltäkin ollut vielä myyntikunnossa. Ehkä se vaatteen huonous onkin käyttäjässä? Tai ulkoiluvaatteiden vähäisessä määrässä? Meidän T2H vaatteet olen ostanut pääasiassa suoraan Tanskasta hyvästä alesta eli eivät mielestäni ole kalliita (Plain rain 29e, Baggie 54e) varsinkaan verrattuna Reimatec-vaatteisiin.
käytetyistä maksetaan maltaita. Ja puhuin alkuperäisistä hinnoista, en ale-hinnoista. Saa muitakin merkkejä alesta.
hyvästä kannatta amaksaa ja hyviä ovat Ticketit. Meillä on ollut monena vuonna. On ollut myös Reimaa, tecillä ja ilman, Remua, Minymoa, Lassieta jne. Minymo tosin on lempparini, ihana puku! Mutta aina meillä on myös Tickettiä. Ja vk-vaattein aihan parhaat, yksikään puku ei ole meillä mennyt rikki.
Se se pääpointti niissä on: erikoisuuden tavoittelu :-)