Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoisia teidän 37v miehet on?

Vierailija
22.01.2010 |

Kaikki mitat? Pituus, paino, kengän koko ja "Muu" koko????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

184 cm ja painaa 98 kg, eli yläkäyrällä vahvasti. Kenkä on 44. Täälläkin olkapäävaivaa, lienee jotakin tähän ikävaiheeseen kuuluvaa? Muun varustelun toimivuus on niin ja näin, harvakseltaan.

Minäkin yritän syöttää kasviksia ja hedelmiä, mutta mieluiten se syö kyllä Hesburgeria.

Vierailija
2/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon kuitenkin:)

Pituus 192 cm

Paino 87 kg

Kenkä 45

Muu koko: ihanan sopiva mulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon kuitenkin:) Pituus 192 cm Paino 87 kg Kenkä 45 Muu koko: ihanan sopiva mulle...

Vierailija
4/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon kuitenkin:) Pituus 192 cm Paino 87 kg Kenkä 45 Muu koko: ihanan sopiva mulle...

Näistä kriteereistä tietty. Toivottavsti ei ole sun mies se synnytyksessä kadonnut identtinen kaksonen (elokuvan aihe) :) Vitsi...

Vierailija
5/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on "vaan" tollanen 176/70 ja kenkäkin vaan 42 ja muutenkin ihan sopusuhtainen..... ;)

Puolustaudutaan nyt, että se riittää mulle, enempää en toivo, kun on niin hyvä malliltaan.

Ja tuosta ruoasta, meillä se tuntuu menevän lihapiirakoilla ja makaronilla, pitäiskö huolestua?!

Vierailija
6/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 43-koon kuomia.

Toisinaan ostan vähän kasvunvaraakin, koska lisäleveyden suhteen tulevaisuus on aina avoinna.

Vierailija
7/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä löytyy urheillista palomiehen lihasta, mmmm. Kukkakepit pysyköön missä vaan. Makunsa toki kullakin.

Vierailija
8/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas sälli, raskauskiloja vielä vähän jäljellä :)

Vierailija
9/9 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

123kg, 178cm pitkä, kenkä 45 ja muuten on ihan hyvin varusteltu, enempi paksu kuin pitkä kaikkialta.

Yritän pitää sitä vähemmällä ruoalla, mutta töissä se käy kavereiden kanssa kebabilla ja pizzalla sun muilla herkuilla eikä tunnu laihtuvan. Nyt on jääneet harkatkin väliin, kun olkapää meni pahasti sijoiltaan ja odotetaan leikkausta.