EI v..ttu! Nyt mä en oikeesti kestä! :D Kalinaisesta
BB-Henna ja Antti: Säilytämme alapääkarvojamme purkissa!
HOT OR NOT?
-47
* Kerro kaverille
* Kommentoi
22.1.2010 10:38 / MILLA LEINONEN, KUVA HELI KARONEN
*
*
*
BB-pariskunta Henna ja Antti Kurhinen avaa joka ilta makuuhuoneen hyllyssä pitämänsä muovipurkin ja ihastelee karvojaan.
Big Brotherista tutut rakastavaiset Henna Kurhinen (os. Kalinainen) ja Antti Kurhinen aloittivat elokuussa "puskankasvattamisoperaation".
Tarkoituksena oli seurata vaikuttaako karvojen kasvattaminen seksielämään. No, pöheikkö on viimein saksittu, ja kaksikko aikoo huutokaupata alapääkarvansa.
- Karvat olivat älyttömän pitkät, varsinkin minulla ne rupesi jopa menee kiekuraksi :D ja jos suoristi ne oli melkein 10 sentin pituisia, Antti kirjoittaa blogissaan.
Kutitin nenääni Hennan alapäähän!
Vaikka karvoitus on nyt poissa, Antti haikailee Hennan "puskan" perään.
- Hennalla taas karvat kasvoivat tiettyyn pisteeseen saakka ja thats it. jollain tavalla minulla on jopa ikävä Hennan karvaista misu-mirräistä...grraauh,ai että se oli ihana ja oli kiva kutitella nenää siihen,ai että se oli todella ihanan kiihottavaa :)!, Antti kuvailee.
Hän yritti myös suostutella Hennaa jättämään pöheikkönsä, mutta ei saanut tahtoaan läpi.
Aina iltaisin avaamme purkin!
Pariskunta kaupittelee netissä karvojaan, ja eniten tarjoava saa Hennan ja Antin genitaalialueen tupot itselleen.
- Karvat taas on turvallisesti purkissa hyllyssä :)! Ne ovat kuin taideteos!!! Ne ovat niin ihania ja aina iltaisin avaamme purkin ja katsomme toisiamme huvittuneina, että johan oli veto :DDD! Antti kirjoittaa.
Seiska kertoi kohuparin karvavedosta elokuussa. Linkki sisältää myös suihkuvideon...
Katso suihkuvideo tästä!
Mitä mahtoivat poliisit tuumia karvapurkista, kun he ratsasivat Hennan ja Antin kodin huumejupakan takia?
Ostaisitko Hennan ja Antin alapääkarvat?!
Kommentit (30)
Miksi ihmeessä tän tyyppisten "julkkisten" elämä ketään kinnostaa? Mua ei haittaa pätkäkään, en lue heistä eikä voisi vähemmän kiinnostaa. Mulla on oma ja paljon mielenkiintoisempi elämä.
Voi heistä kelpo vanhempiakin tulla. Tuskin heidän lapsensa Mensaan pääsee.
voi miksi avasinkaan tämän ketjun?! Ehkä joskus vielä opin...
Mitä tästä järkyttävämpää voi enää keksiä?
Täytyy kyllä ihmetellä sitäkin tyyppiä joka sitten maksaa noista karvoista??
juu saisi sitten työkavereille kehaista, kun osti Hennan häpykarvoituksen =) =)ihania tyhjäpäitä.
Täytyy kyllä ihmetellä sitäkin tyyppiä joka sitten maksaa noista karvoista??
Mutta tässä oiva joululahjaidea ilkeälle anopille, esim. sille laminoidun BMI taulukon antajalle :D
kuinkahan paljon ne sitä kamaa oikein vetää???
käsittä miten jotkut voi olla noin mauttoman tyylittömiä ja kuvitella vielä sen lisäksi että homma olisi ulkopuolisista hauskaa.
Miksi ihmeessä tän tyyppisten "julkkisten" elämä ketään kinnostaa? Mua ei haittaa pätkäkään, en lue heistä eikä voisi vähemmän kiinnostaa. Mulla on oma ja paljon mielenkiintoisempi elämä.