Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teettekö lenkkimakkarasta ruokaa??

Vierailija
22.01.2010 |

Ette varmasti tee koska kaikki tienaattekin täällä järestään väh. 3000€/kk nettona. Meillä tänään makkarakastiketta lenkistä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä kerrasta kun sitä olen kaupasta kotiin tuonut. Sen sijaan muuten syömme paljon nakkeja ja makkaraa, lihapitoisuus pitää olla mielellään siinä 80 % hujakoilla. Wigrenin, Votkinin ja Vatajan makkaroita sekä nakkeja ostetaan. Joskus myös Pajuniemen luomua.

Vierailija
2/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on useinkin makkarakastiketta.. :) se nyt vaan on hyvää. SYödään ihan hernaria ja makarooniakin... ;)

ja jos se nyt jotenkin sun mielestä korreloi rahan kanssa niin meillä tienataan pyöreästi nettona 4000e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paista makkaraa ja vihanneksia ja jotain hedelmää vaikka mangoa

sekaan tomaattimurskaa ja sekoitetaan kaikki

pastaa ja päälle juustoraastetta ja 2munaa ja uuniin hetkeksi

Vierailija
4/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut usein tehdään uunilenkkiä, makkarakastiketta, makkarasoppaa tai ihan vaan paistettua lenkkiä ja muussia - NAM!

Vierailija
5/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paista makkaraa ja vihanneksia ja jotain hedelmää vaikka mangoa

sekaan tomaattimurskaa ja sekoitetaan kaikki

pastaa ja päälle juustoraastetta ja 2munaa ja uuniin hetkeksi

Tuota syödään meilläkin sitten tänään =)

Vierailija
6/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en ole koskaan edes ostanutkaan lenkkimakkaraa. Grillimakkaraa meillä mies ja lapset kyllä syövät, samoin nakkeja, ja niistä teen makkarakastikettakin joskus harvakseltaan heille. Makunsa tietysti kullakin, mutta itse ainakin olen sitä mieltä että jos makkarasta ruokaa pitää laittaa, niin kyllä nakit ovat kastikkeeseen tai keittoon paljon parempia kuin lenkkimakkara. Sehän näyttääkin sellaiselta vielä enemmän vastenmieliseltä ja mauttomalta mössöltä kuin nakit ja grillimakkarat.

Ihmettelen oikeasti kuinka joku siitä tykkää.

Vierailija
7/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään oikeastaan ruokia ihan laidasta laitaan - joskus uunimakkaraakin (kesällä grillataan myös makkaraa kaiken muun ohella).

Vierailija
8/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sitä vaikka joka viikko, mutta en tohdi niin usein pienille lapsille makkaraa syöttää. Mies ei kyllä oikein lenkin päälle ymmärrä, mutta on nyt vuosien mittaan oppinut nurisematta syömään myös makkarakastiketta :-)

Vierailija
9/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juhannuksena grillimakkaraa. Palkka kummallakin 2000 e/kk, jos se nyt jotain tähän kuuluu.

Vierailija
10/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hintakysymys, on vaan niin järjettömän epäterveellistä ettei voi joka päivä tai edes viikko syödä (eikä oikeastaan mitään makkaraa)...

Vierailija
11/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon paremman makuista kuin joku A-luokan lerssi, jossa napsahtelee rustot takahampaaseen (Matti Näsä oli siis aivan oikeassa). Lenkistä saa kirkkaasti parhaat pyttipannut, makkarasopat ja makkarakastikkeet. Siis erityisesti ruuat,joihin makkara paistetaan.

Paljaaltaan en sitä syö, preferoin mausteisempia makkaroita. Mutta sekin on tietysti täysin makuasia.

-kokki-

Vierailija
12/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkulenkki on parasta. Juuri eilen tein siitä makkarakastiketta muusin kaveriksi. Joskus tehdään herkkulenkkileipiäkin uunissa, ruisleipää, sipaus levitettä, herkkulenkkiviipaleita, juustoa ja uuniin. Ihanaa!!

Uunimakkaraksi sitten HK Sininen.

Vierailija
13/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos minusta riippuu, ei koskaan tulla tekemäänkään.

Vihaan eineksiä ja makkaroita yli kaiken.

Vierailija
14/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en tykkää lenkkimakkarastsa, syökööt ne sitä jotka siitä tykkää :)

Vierailija
15/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä veny sanomaan, että ei ikinä, mutta ei varmaan edes joka vuosi.

Kyllä mä pyrin tekemään edes siskonmakkarasta jos ei raatsi kokolihamakkaraa ostaa. Noi b-luokan ruokamakkarat ovat kyllä niin tyhjiä kaloreita ja lisäainepommeja, että ei sellaista usein viitsi syödä.

Vierailija
16/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

x-tra:n lenkkimakkarasta, tais maksaa 0.69e kpl.

Vierailija
17/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään syödä sitä kylmänä muutenkin ja miestä kammottaa. :D

Vierailija
18/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksitty köyhien ruuaksi. Sillä ei ole mitään muuta tarkoitusta.

Vierailija
19/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen keittokattilaan laittoa.

Joo, esim makkarasoppa on paljon parempaa kuin nakeista. :) Mä tykkään syödä sitä kylmänä muutenkin ja miestä kammottaa. :D

Vierailija
20/31 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksitty köyhien ruuaksi. Sillä ei ole mitään muuta tarkoitusta.

Saan nauttia pienen palvaamon omatekoisesta lenkistä ilman että sä olet kateellinen mulle... :)