Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen sain sikapiikin ja nyt on käsi kipee.

Vierailija
22.01.2010 |

Jotenkin ihan hervoton ja särkee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikolla olis tarkoitus hakea sikapiikki ja täytyy varautua taas siihen, että kättä jomottaa päivän pari.

Vierailija
2/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa päivässä menee jomotus ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi parissa-kolmessa päivässä. Minulla tulee kaikista influenssapiikeista sama, käsivarsi on tärisevä, voimaton ja kipeä pari päivää.

Vierailija
4/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amputoida, ettei leviä kipu muihin raajoihin.

Vierailija
5/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain kanssa eilen, ja oli ihan karsee olo koko päivän. Kättä särki niin paljon, etten voinut nostaa sitä kovin ylös. Nyt on parempi, mutta vieläkin se on kipeä. Jouduin ottaa kaks Buranaa, ennen kuin helppas.

Vierailija
6/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan panadolia sikapiikkiin

Vierailija
7/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kohta 24 t piikin otosta ja käden särky alkaa vähitellen hellittää. Yöllä oli kipein.

Tutuillani on keskimäärin särkenyt pari päivää.

Vierailija
8/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan panadolia sikapiikkiin

Taisit kuulla aika pahasti väärin.

Vierailija
9/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota käsikipua varsinkin on toitotettu lehdissä ja uutisissa lähes aina, kun rokotuksesta on puhuttu. Mitä ilmeisimmin myös rokottoja on eilen sivuvaikutuksista maininnut. Samoin olisi pitänyt kuunnella vähän tarkemmin, että ei parasetamolia vaan just Buranaa.

Muille tiedoksi: mulla tulee herkästi migreeni. Sikainfuenssarokotuksen jälkeen sain seuravana päivänä 2 vrk:tta kestäneen aivan järkyttävän migreenikohtauksen, mihin ei edes täsmälääkkeet auttaneet. Tämä vain varoitukseksi migreenipotilaille. Eihän se tietty kaikille tule. Kova pään-

särky tosin mainitaan sivuvaikutuslistassa.

Vierailija
10/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska meni jumiin ja molempia käsivarsi sekä reisiä särki. Otin Buranaa ja olo koheni nopeasti. Seuraavana päivänä oli taas kaikki hyvin.

Vierailija
11/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ VALITTAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitäs otitte.

Vierailija
12/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ VALITTAKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitäs otitte.

Minä ainakin tässä ketjussa totesin että oireita rokotuksesta tuli, mikä on ihan normaalia. Osasin niitä odottaa ja otin rokotuksen tietoisena mahdollisista/todennäköisistä oireista. Eipä siinä mitään valittamista ollut. Käsi oli kipeä, siinä se.

Vierailija
13/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin eilen sikapiikin ja varmaan 5min piikin ottamisesta tuli kurkkuun sellanen outo lämmin tunne ja sillain tuntu että siellä on jotain. Aattelin et kuvittelen vaan mutta tunnne vaan jatku ja menin kysyy pistäjiltä pitäiskö siitä olla huolissaan niin oli tosi vaikee jotenkin puhuu ja saada puhetta tuotettuun. Posket ja kieli tuntui jotenkin tosi oudolta. Sieltä mut vietiin ensiapu huoneeseen ja sain käsivarteen samantien kortisonipiikin ja suun kautta otettavaa histamiini lääkettä. Siinä sitten 1,5h makailin paikallaan ja pitävät mua käyrillä ja tarkastivat kurkun tilannnetta. Eilen piikkien jälkeen oli tosi väsynyt olo ja nyt on jotenkin ihan ryytynyt tunne. Hyvä että jaksaa kävellä eteenpäin. =)

Neuvoni siis kaikille: istukaa rauhassa se 15min ja katsokaa ettei mitään haittavaikutuksia tule... Oli aika säikäyttävä tilanne!