Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä pitkähihaisia trikoopaitoja? Mulla tosi pitkät kädet.

Vierailija
21.01.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just H&M:n lastenosastolta ihanan, pitkähihaisen trikoopaidan, jossa on tosi pitkät hihat. Ne kai on muotia, että jää ryppyyn. Kivaa, ohkasta matskua.

Vierailija
2/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm pitkä. Muuten menisi vaatekoko M, mutta raajat liian pitkät. XL e hihanpituus riitä, taitavat suureta vaan leveyssuunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa netistä.

Vierailija
4/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaamittaisilla hihoilla mennään koko aika

hieman korpeaa, mutta t-paidoissa ei niin väliä kuin jakuissa ja takeissa jotka on ONGELMA.

muuten löysin aika kivan hollantilaisen merkin, Sandwich, jossa tarpeeksi pitkät hihat ainakin siinä yhdessä jakussa joka oli siinä yhdessä kaupassa.

Vierailija
5/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin sellaiset, missä on poimutetut hihansuut on olleet hyvinkin pitkiä. Minullakin on aika pitkät kädet. Olen 174 cm.

Vierailija
6/13 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittäisi nippanappa ranneluun.

Vierailija
7/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Onlyn trikoopaitoja, ihanan joustava matsku ja hihoihin jäi vielä varaa! Siellä oli sellasia pidempiä malleja ja sit lyhempiäkin...Olen 164cm pitkä ja mulla on normipituiset kädet, ostin S kokoa ja hihoissa oli pituutta viel ihan reilusti...kiva, ku ne voi jättää silleen ryppyyn!

Vierailija
8/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan miesten s-koon paitoja. Hihat pidemmät kuin naisten paidoissa. Itse en ole isokokoinen, kädet on vaan pitkät ja hartiat leveämmät kuin naisilla yleensä.

Vierailija
9/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä löytyy kapeita malleja pitkillä hihoilla.

Neuleina ostan sellaisia, joissa hihan suut taitettuna, taitan sitten vähemmän tai jätän auki, jotta olisivt riittävän pitkiä.

Vierailija
10/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin lienee pitkät kädet, pituutta 175cm ja ginan perustrikoopaidat kokoa M (hinta 12.90) on sopivia.. ne tosin on vähän löysiä vatsasta, mutta tarpeeks pitkät hihat, eikä selkäkään ole paljaana :)

ekoilla käyttökerroilla mun kädet ei meinannu mahtua paitaan (en todellakaan oo tosi lihaksikas) mutta nyt ne menee. kannattaa kokeilla, ei oo hinnalla pilattu!

Vierailija
11/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma! Mulla on tosi pitkät käsivarret, ja ihan liian usein jää ranne palelemaan.

Mun mielestä tähän kysymykseen ei ole yhtä vastausta, vaan vastaus on: sopivia paitoja löytyy milloin mistäkin. Mä oon kyllä löytänyt paljon hyviä Onlysta ja Vero Modasta, mutta niin olen monesta muustakin paikasta.

Mä kyllä uskon, että tuo aiempi lastenosastolla käynyt ei ole pitkäkätinen ihminen, koska mun mielestä lastenosaston vaatteissa on mitoituksen puolesta juuri se ero, että hihat ovat lyhyemmät. Olen nimittäin joskus ostanut lastenpuolelta paitoja, ja aina on ranne jäänyt vilkkumaan.

Mä olen myös korjannut asiaa niin, että omistan paljon erilaisia rannekkeita, joilla lämmittelen palelevia ranteitani.

Vierailija
12/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkät kädet ja silti näissä paidoisssa joudun vähän taittamaan että saan sopiviksi. Lisäksi paitoja saa monen värisenä ja kestävät hyvin, pesusta toiseen. Kyseessä on gina tricotin paidat. Ainoa on, että ylipainoisille ei ehkä parhaat.. eikä kovin paksukätisille.. ;)

t. tyytyväinen pitkäkätinen

Vierailija
13/13 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.longtallsally.com, myyvät nimenomaan pitkille mitoitettuja vaatteita. En ole vielä itse tilannut, mutta tätä on itselleni suositeltu.