Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko nipo: ärsyttää, kun mies kaivaa ruokapöydässäkin nenää (siis kotioloissa)

Vierailija
21.01.2010 |

- yritä siinä sitten opettaa lapsille, ettei ruokapöydässä tai julkisella paikalla kaiveta nenää... molemmista lapsistamme on tullut varsinaisia nenänkaivajia. Ja eniten ärysttää ne kaikkien räkäpallot, joita imuriin rapsuu ja joita huvikseen sormissa "pyöritellään" - joo-o, kyllä! Olen ohjeistanut, että ne räkäpallot laitetaan paperiin ja sitten roskikseen... olenko kamala nipo?!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole nipo, hirveä juntti sinulla mieheksi.

Miten et huomannut aiemmin, tuo on niin hirveää, etät tuskin monessa muussakaan asiassa on siistimmästä päästä. yök

Vierailija
2/3 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä ei ole aina kaivanutkaan (eikä nyt silleen antaumuksella kaiva, mutta kumminkin ja jotain sieltä tulee, allergikko on, niin aina kuulemma pikkunuhaa). Juuri tänään sanoin nuorimmaiselle, ettei kaivaisi ruokapöydässä nenäänsä - sanoi, että "isä aina kaivaa"... joo, minä siihen, että ei isäkään saisi kaivaa, se on todella huono tapa ja erittäin epäkohteliasta... meillä siis arkisin minä ja lapset, mies tulee kotiin vasta, kun lapset menevät nukkumaan. Sanoinkin tuossa muutama minuutti sitten niistä imuriin ropisevista räkäpalloista (huvittuneena), johon mies totesi, että sitä(kään) ei saisi enää tehdä?!? Se on niin kamalan helppoa toi sotkeminen, mua ärsyttää miehen päästä rapsuttama tukkahilse sohvan selkämyksellä ja noi räkäpallot!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös juo joskus ruoan kanssa olutta tai kivennäisvettä, jolloin röyhtäilee - ei ruokapöydässä äänekkäästi, mutta jotenkin kummasti tuppaa ne happojuomat takaisin ja pitää "nikotella" - lapset kiitettävästi oppineet molemmat hienot tavat! Aina muistutan, että missään nimessä ei saa päiväkodissa tai ravintolassa käyttäytyä näin, toisia kohtaan erittäin loukkaavaa.

On minullakin ärysttäviä tapoja varmaan, mutta ainakin olen kiinnittänyt huomiota näihin perustapoihin...

-ap