Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on oltava mies, kaksi lasta, omakotitalo,

Vierailija
21.01.2010 |

koira, kaksi autoa ja kesämökki?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki nämä (koiraa lukuunottamatta) parantavat elämänlaatua.

Yksinhuoltajat tuskin ovat kovin onnellisia, tahattomasti lapsettomat vielä vähemmän. Lasten lukumäärä sen sijaan ei mielestäni ole oleellista. Omakotitalo (= tod.näk tilaa enemmän kuin kerrostalokopperossa), ja auto(t) helpottavat elämää ja kesämökillä on ihana viettää kesää kalastellen ym. sen miehen + lasten kanssa.

t. mies, lapsi, paritalo, kaksi autoa ja perintömökki & onnellinen nainen

Vierailija
22/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on näppärä yhtälö. Kesämökkiä, koiraa tai kakkosautoa meillä ei kyllä ole.

Lapsiluvusta kolme on kyllä nykyisin se ihanne, kanden lapsen äitinä saan vähän väliä vastailla kysymykseen "milloin te sen kolmannen teette, kyllähän teille mahtuu ja autokin on iso farmari".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on:

* mies (ihan vaan siksi kun hänen kanssaan on mukavaa)

* 2 lasta (olisin halunnut kolmannenkin, mutta en jaksaisi hoitaa isompaa perhettä niin hyvin kuin haluan)

Omakotitaloa en halua sen työmäärän takia. Viihdyn paremmin rivitalossa, jossa saan tehdä pihatöitä ilman että niistä muodostuisi taakkaa.

Yksi auto meille riittää oikein hyvin. Sekään ei kuitenkana ole oma vaan leasing. Itse pärjäisin ilman autoa, mutta mies tykkää autoista ja ajamisesta joten sen ilon hänelle suon.

Kesämökkiä meillä ei ole eikä tule.

Vierailija
24/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sattuu olemaan lapsia, taloja ja autoja enemmän eikä koiraa, vaan kissa

Vierailija
25/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan tiedä. Mutta ei mulla olekaan, enkä kaipaa.

Sekä omiksen että kesämökin omistaminen menis musta jo hulluudeksi, musta ne ajaa oleellisilta osin saman asian eikä molempia todellakaan tarvii. Jommankumman kyllä haluisin. Lapsiakin haluisin enemmän kuin kaksi, ja koiria on jo nyt enemmän kuin laki sallii =P.

Vierailija
26/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on mies, kolme lasta, kaksi autoa, omakotitalo ja mökki, mutta eläimiä ei ole eikä tule. ja ihan itse olen nämä halunnut, en sen vuoksi, että "pitäisi olla."

Vierailija
27/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet ovat vielä niin onnekkaita, että ovat ne saaneet.

Vierailija
28/28 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies, omakotitalo jota aloitamme laajentamaan jotta 6 henk mahtuisi paremmin, 2 autoa joista toinen hiace (miehen firman auto) jolla ei neljää lasta kuljeteta ja toinen se johon koko perhe mahtuu, kesämökki joka on miehen eli minulla ei ole osaa eikä arpaa siihen. Lemmikkejä ei ainakaan vielä ole enkä usko että tuleekaan.

Elämä on tuonut tullessaan asioita joita en voinut kuvitellakaan 20v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme