Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies sano suoraan että

Vierailija
21.01.2010 |

haluis pettää ja haluis panna kaikkia naisia mutta ei kuitenkaan tee niin. Niistä ajatuksista ei kannata välittää koska ne on vain ajatuksia. Hän kyl petti kerran meidän suhteen ihan alussa.

Ja hän sanoi että ei toteuta halujaan koska ei halua loukata minua.. eikä esim. rakkaudesta.

Mitä te sanoisitte mun tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä olla

Vierailija
2/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tunnetajua pitäs olla.

Olet kyllä hullu kun kattelet tommosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velvollisuuden tunne ei ole rakkautta vaan sääliä

Vierailija
4/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noin voi sanoa naiselle!

en ikinä sanoisi noin, pidän vaimoa kuin kukkaa kämmeneellä.

t; mies

Vierailija
5/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes siis rakastaa sua ja haluaa vain sua! :)

miehet ei vaan osaa aina ilmaista tunteitaan tai ajatuksiaan oikein/hienovaraisesti!

Vierailija
6/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes siis rakastaa sua ja haluaa vain sua! :)

miehet ei vaan osaa aina ilmaista tunteitaan tai ajatuksiaan oikein/hienovaraisesti!

paskat. kyl miehet osaa sanoa jos rakastaa, ei ne täysin apinoita ole!

Vierailija
7/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin rehellinen.

Luulin, että kaikki tietävät, mitä miehet pääsääntöisesti ajattelevat naisista: olisi mukava panna. Nainen taas ajattelee miehestä: onpa mielenkiintoisen oloinen tyyppi.

Siinä se pieni ero.

Tosin sun miehellä saattaa olla ihan fantasioita, jotka häiritsevät sinua. Mutta kyllä aviopuolisoiden pitää pystyä puhumaan ihan kaikista asioista. toiseen pitää luottaa.

käsititkö kuitenkin väärin? ehkä miehesi ei haluaisi, mutta salaa siis haaveilee. Minä en missään nimessä haluaisi pettää vaimoani, enkä edes haaveile muista. Joskus on mielessäni käynyt paheellinen ajatus, millaista olisi panna jotakuta toista, mutta ei pienintäkään halua! oma fantasiani on panna vaimoani takaapäin =) joskus jopa toteutan fantasiani.

Vierailija
8/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin rehellinen.

Luulin, että kaikki tietävät, mitä miehet pääsääntöisesti ajattelevat naisista: olisi mukava panna. Nainen taas ajattelee miehestä: onpa mielenkiintoisen oloinen tyyppi.

Siinä se pieni ero.

Tosin sun miehellä saattaa olla ihan fantasioita, jotka häiritsevät sinua. Mutta kyllä aviopuolisoiden pitää pystyä puhumaan ihan kaikista asioista. toiseen pitää luottaa.

käsititkö kuitenkin väärin? ehkä miehesi ei haluaisi, mutta salaa siis haaveilee. Minä en missään nimessä haluaisi pettää vaimoani, enkä edes haaveile muista. Joskus on mielessäni käynyt paheellinen ajatus, millaista olisi panna jotakuta toista, mutta ei pienintäkään halua! oma fantasiani on panna vaimoani takaapäin =) joskus jopa toteutan fantasiani.

tottakai miehet puolustelee toisiaan.. mut naiset loukkaantuu semmosista. ihan sama ku nainen kritisois miehen kyrpää. On vaa asioita jotka loukkaa toista sukupuolta. Eikä niitä tarvi sanoa ääneen jos välittää toisesta!

Vierailija
9/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluis pettää ja haluis panna kaikkia naisia mutta ei kuitenkaan tee niin. Niistä ajatuksista ei kannata välittää koska ne on vain ajatuksia. Hän kyl petti kerran meidän suhteen ihan alussa. Ja hän sanoi että ei toteuta halujaan koska ei halua loukata minua.. eikä esim. rakkaudesta. Mitä te sanoisitte mun tilanteessa?

Miehet on miehiä. Vaikkei ne ajattelisikaan seksiå koko ajan, niin valtaosan ajasta kumminkin. Varsinkin nuoret miehet.

Sehän se on parisuhteeseen sitoutumisen idea, että pitäydytään yhdessä ja varotaan puolison loukkaamista.

Se, että miehesi SANOI kerran asiasta keskustellessanne, että ei pettäisi sinua, koska ei halua loukata sinua - miksi tulkitset, että se sulkee rakkauden jotenkin POIS?

Vai onko miehesi sanonut, ettei rakasta sinua?

Minusta on vain rehellistä sanoa, että seksuaalifantasioi myös muita naisia. Minullakin on vähän väliä seksuaalisia fantasioita muista miehistä, mutta olen ollut uskollisessa liitossa mieheni kanssa jo 23 vuotta!

Vähän pökiötä kuvitella, että ainoa oikea tapa rakastaa on sulkea silmänsä muilta ihmisiltä ja sammuttaa sukupuolivietti. Kuitenkin se sukupuolivietti pitää napsauttaa *naps* päälle tuosta vaan sitten, kun on sängyssä oman siipan kanssa... ei se nyt herttinen sentään NIIN mene.

Älkää naiset pettäkö siis itseänne. Myös teidän miehenne ajattelee rivoja muista naisista. Ihan kuten te itsekin teette, kun katsotte esim. jotain ihailemaanne filmitähteä rakkauskohtauksessa ;-)

Vierailija
10/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ihmiset puhuu suoraan. Kyllähän ajatuksia voi olla vaikka minkälaisia mut ne on eri asia kuin teot. Teot ratkaisee maailmassa! Selvästi miehesi haluaa elää tätä elämää vain ja ainoastaan sinun kanssasi.

Vierailija
11/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pelkää sen toistuvan.

minä ainakin pelkäisin.

Vierailija
12/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos sun vaimos sanois ihan suoraan joku aamu "näytätpä sä helvetin rumalta tänään".. ei aina voi olla rehellinen.

haluis pettää ja haluis panna kaikkia naisia mutta ei kuitenkaan tee niin. Niistä ajatuksista ei kannata välittää koska ne on vain ajatuksia. Hän kyl petti kerran meidän suhteen ihan alussa. Ja hän sanoi että ei toteuta halujaan koska ei halua loukata minua.. eikä esim. rakkaudesta. Mitä te sanoisitte mun tilanteessa?

Miehet on miehiä. Vaikkei ne ajattelisikaan seksiå koko ajan, niin valtaosan ajasta kumminkin. Varsinkin nuoret miehet.

Sehän se on parisuhteeseen sitoutumisen idea, että pitäydytään yhdessä ja varotaan puolison loukkaamista.

Se, että miehesi SANOI kerran asiasta keskustellessanne, että ei pettäisi sinua, koska ei halua loukata sinua - miksi tulkitset, että se sulkee rakkauden jotenkin POIS?

Vai onko miehesi sanonut, ettei rakasta sinua?

Minusta on vain rehellistä sanoa, että seksuaalifantasioi myös muita naisia. Minullakin on vähän väliä seksuaalisia fantasioita muista miehistä, mutta olen ollut uskollisessa liitossa mieheni kanssa jo 23 vuotta!

Vähän pökiötä kuvitella, että ainoa oikea tapa rakastaa on sulkea silmänsä muilta ihmisiltä ja sammuttaa sukupuolivietti. Kuitenkin se sukupuolivietti pitää napsauttaa *naps* päälle tuosta vaan sitten, kun on sängyssä oman siipan kanssa... ei se nyt herttinen sentään NIIN mene.

Älkää naiset pettäkö siis itseänne. Myös teidän miehenne ajattelee rivoja muista naisista. Ihan kuten te itsekin teette, kun katsotte esim. jotain ihailemaanne filmitähteä rakkauskohtauksessa ;-)

Joskus on vaa parempi olla HILJAA

Vierailija
13/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista päähän pälkähtävää epäystävällistä ja loukkaavaa asiaa ei tarvitse mennä möläyttämään "rehellisyyden" nimissä. Jotain käytöstapoja pitää olla jopa omaa vaimoa kohtaan!

Vierailija
14/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos sun vaimos sanois ihan suoraan joku aamu "näytätpä sä helvetin rumalta tänään".. ei aina voi olla rehellinen.

Miehet on miehiä. Vaikkei ne ajattelisikaan seksiå koko ajan, niin valtaosan ajasta kumminkin. Varsinkin nuoret miehet. Sehän se on parisuhteeseen sitoutumisen idea, että pitäydytään yhdessä ja varotaan puolison loukkaamista. Se, että miehesi SANOI kerran asiasta keskustellessanne, että ei pettäisi sinua, koska ei halua loukata sinua - miksi tulkitset, että se sulkee rakkauden jotenkin POIS? Vai onko miehesi sanonut, ettei rakasta sinua? Minusta on vain rehellistä sanoa, että seksuaalifantasioi myös muita naisia. Minullakin on vähän väliä seksuaalisia fantasioita muista miehistä, mutta olen ollut uskollisessa liitossa mieheni kanssa jo 23 vuotta! Vähän pökiötä kuvitella, että ainoa oikea tapa rakastaa on sulkea silmänsä muilta ihmisiltä ja sammuttaa sukupuolivietti. Kuitenkin se sukupuolivietti pitää napsauttaa *naps* päälle tuosta vaan sitten, kun on sängyssä oman siipan kanssa... ei se nyt herttinen sentään NIIN mene. Älkää naiset pettäkö siis itseänne. Myös teidän miehenne ajattelee rivoja muista naisista. Ihan kuten te itsekin teette, kun katsotte esim. jotain ihailemaanne filmitähteä rakkauskohtauksessa ;-)

Joskus on vaa parempi olla HILJAA

Joten miksi keksaiset tuollaisia, kun ei tässä puhuttu henkilöön käyvistä loukkauksista mitään.

JOS olet ap, niin opettelepa panemaan aloitukseesi olennaiset seikat. Ettei tarvitse jälkikäteen lisäillä.

Missään nimessä en hyväksyisi loukkauksia puolisoltani. AP:n aloituksessa ei kuitenkaan sellaisista puhuttu mitään, mieshän siinä vain rehellisesti kertoi, että fantasioi muistakin naisista, muttei tee mitään joka loukkaisi vaimoa.

Toisen ulkonäön haukkuminen sen sijaan on loukkaavaa.

Vierailija
15/15 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vähän väliä seksuaalisia fantasioita muista miehistä, mutta olen ollut uskollisessa liitossa mieheni kanssa jo 23 vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan